Fa En پنجشنبه 27 اردیبهشت 1403 ساعت 18 و 24 دقیقه
خانواده های کارکنان شرکت آلومینیوم المهدی از این شرکت بازدید کردند

باشگاه آلومینیوم: با هدف تکریم کارکنان نخستین برنامه بازدید خانواده‌های کارکنان شرکت آلومینیوم المهدی از این شرکت در سال‌ جاری به‌منظور آشنایی بیشتر خانواده‌ها از شرایط کار و تلاش در این مجتمع عظیم صنعتی در جهت تعامل بیشتر خانواده بزرگ آلومینیوم المهدی در روز پنجشنبه مورخ 20 اردیبهشت 1403 برگزار شد.

مشکلات پرداخت یارانه به محصولات آلومینیومی چین در مكزيك

باشگاه آلومینیوم: اعلام وضع تعرفه واردات به مکزیک از سوی انجمن آلومینیوم ایالات متحده آمریکا مستقر در واشنگتن، مورد استقبال قرار گرفت.

تولید بیش از 56 هزار تن شمش آلومینیوم طی ماه نخست 1403

باشگاه آلومینیوم: تولید شمش آلومینیوم کشور در نخستین ماه 1403، بیش از 56 هزار تن اعلام شد.

چین، صنعت آلومینیوم تاجیکستان را نوسازی می‌کند

باشگاه آلومینیوم: در سیزدهمین نشست کمیسیون بین دولتی همکاری‌های تجاری و اقتصادی تاجیکستان و چین، طرف چینی متعهد شد که صنعت آلومینیوم تاجیکستان را نوسازی و همچنین در عملیات بازسازی جاده‌های این کشور مشارکت کند.

نوسان قیمت، مولفه‌‌ای که محاسبات بازار را بر هم زد

باشگاه آلومینیوم: یک تولیدکننده ورق و گرده آلومینیومی گفت: علی‌رغم مصارف بالای فلز آلومینیوم در صنایع مختلف و توان واحدهای صنعتی برای تولید محصولات بیشتر، تقاضای مشتریان در سال گذشته مطابق با پیش‌بینی‌های انجام شده از سوی تولیدکنندگان نبود. علت این امر را فقط می‌توان به تغییر سریع قیمت‌ها در پی نوسان نرخ ارز نسبت داد که دولت باید با اتخاذ سیاست‌های کلان اقتصادی درصدد رفع این چالش اساسی باشد.

بازدید مدیرعامل هلدینگ صنایع معدنی کاوه پارس از کارخانه آلومینیوم کاوه خوزستان

باشگاه آلومینیوم: دکتر ناصر، مدیرعامل هلدینگ صنایع معدنی کاوه پارس از کارخانه آلومینیوم کاوه خوزستان بازدید کرد.

بازديد هيات علمي دانشگاه علمي كاربردي از شركت آلومينيوم ايران

باشگاه آلومینیوم: بازدید جمعی از اعضای هیات علمی و اساتید مراکز دانشگاهی علمی کاربردی اراک از شرکت آلومینیوم ایران

افزايش بي‌رويه موجودي و كاهش مجدد قيمت آلومينيوم

باشگاه آلومینیوم: بورس فلزات لندن در تاریخ سه‌شنبه 18 اردیبهشت ماه(7 ماه می) درحالی فعالیت خود را آغاز کرد که قیمت فروش نقدی آلومینیوم 2512 دلار (تن) اعلام گردید.

شرکت آلومینیوم المهدی مزايده عمومی

باشگاه آلومینیوم: شرکت آلومینیوم المهدی در نظر دارد نسبت به فروش اقلام ضایعاتی خود مطابق شرح کالا و مقادیر مندرج در جدول ذیل از طریق مزایده عمومی اقدام نماید.

هفته گذشته در بازار آلومینیوم چه گذشت؟

باشگاه آلومینیوم: گزارش روند قیمت آلومینیوم در ﻫﻔﺘﻪ ﻣﻨﺘﻬﯽ ﺑﻪ 22 اردﯾﺒﻬﺸﺖ ۱۴۰۳

شرکت آلومینای ایران فرصتی ویژه برای اعتلای صنعت و اقتصاد کشور

باشگاه آلومینیوم: معاون هماهنگی و محیط کسب‌وکار وزارت صمت در حاشیه بازدید از شرکت آلومینای ایران این مجتمع را یک مجموعه صنعتی و دانش‌بنیان موفق در حوزه‌های مختلف به ویژه در زنجیره تولید آلومینیوم دانست و گفت: خوشبختانه با اقدامات انجام شده، فرایند تولید به خوبی در این شرکت و با کیفیت خروجی بسیار بالا در حال انجام است.

توسعه معادن و فعالیت‌های اکتشافی شرکت آلومینای ایران

باشگاه آلومینیوم: معاون توسعه و بهره‌برداری معادن شرکت آلومینای ایران گفت: این شرکت تاکنون برای ۱۳ معدن بوکسیت پروانه بهره‌برداری اخذ کرده است و به تازگی برای یک معدن دیگر نیز گواهی کشف دریافت کردیم.

قیمت سازی به جای کشف قیمت آلومینیوم در بورس کالا

باشگاه آلومینیوم: صنعت آلومینیوم از جمله صنایعی است که از یارانه برق بسیار بالایی برای تولید بهره می‌برد و با وجود این‌، هیچ گاه دولت نظارت لازم بر عرضه این محصول در بورس کالا نداشته است؛ در واقع زنجیره پایین‌دست این صنعت و سایر صنایعی که از آلومینیوم در تولید محصول نهایی خود استفاده می‌کنند، معتقدند عرضه این محصول به هیچ عنوان تناسبی با میزان تقاضا ندارد و معدود شرکت‌های تولید‌کننده آلومینیوم با هدف بالا بردن قیمت‌ها، میزان عرضه را کاهش می‌دهند و مازاد تولیدشان را به نرخ‌های جهانی صادر می‌کنند و جالب اینکه مشمول معافیت مالیاتی نیز می‌شوند.

احداث 172 هکتار نیروگاه خورشیدی در اراک

باشگاه آلومینیوم: مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی گفت: شرکت آلومینیوم اراک، مجوز احداث نیروگاه تولید برق خورشیدی برای ۱۷۲ هکتار از اراضی ملی در خارج از حریم شهر اراک را دریافت کرد.

تکمیل فاز دوم سیکل ترکیبی نیروگاه برق آلومینیوم المهدی تا ۶ ماهه آینده

باشگاه آلومینیوم: رئیس سازمان صمت هرمزگان گفت: فاز دوم سیکل ترکیبی نیروگاه برق آلومینیوم المهدی در ۶ ماهه آینده وارد مدار می‌شود.

نشست شورای راهبردی نظام آراستگی «سالکو» برگزار شد

باشگاه آلومینیوم: نشست شورای راهبردی نظام آراستگی شرکت صنایع آلومینیوم جنوب با حضور مدیرعامل شرکت، قائم‌مقام، معاونان، اعضای دبیرخانه اجرایی و ممیزی نظام آراستگی برگزار شد.

صرفه جویی ۱۰۰ میلیارد ریالی با انجام تعمیرات اساسی کوره پخت آهک

باشگاه آلومینیوم: به همت مهندسان جوان شرکت آلومینای ایران صورت گرفت؛ صرفه جویی ۱۰۰ میلیارد ریالی با انجام تعمیرات اساسی کوره پخت آهک.

تکنولوژی، شاهرگ حیاتی تولید پروفیل آلومینیوم

باشگاه آلومینیوم: قائم مقام شرکت آلومینیوم مازندران، تولیدکننده پروفیل‌ آلومینیومی گفت: امروزه با توجه به صنعتی شدن فرایندها، پروفیل آلومینیومی یکی از محصولات پرکاربرد محسوب می‌شود که در اکثر صنایع مورد استفاده قرار می‌گیرد. به همین دلیل تقاضای این محصول استراتژیک در حال افزایش است و تولیدکنندگان پروفیل آلومینیومی باید همگام با این رشد، سرعت تولید و کیفیت پروفیل‌ها را ارتقا دهند.

افزايش واردات آلومينيوم از روسيه به چين بازار آلومينيوم جهان را دستخوش تغييراتي كرده است

باشگاه آلومینیوم: با توجه به اطلاعات آماری منتشرشده از چین، واردات آلومینیوم روسیه توسط چین طی هفته‌های گذشته رشد داشته است.