Fa En جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 14 و 46 دقیقه

برگزاری کنفرانس بین‌المللی آلومینیوم اینکال هند تحت‌نظر گروه Reed

برگزاری کنفرانس بین‌المللی آلومینیوم اینکال هند تحت‌نظر گروه Reed

باشگاه آلومینیوم: هفتمین کنفرانس بزرگ بین‌المللی آلومینیوم هند، که تحت‌نظر گروه نمایشگاه‌های (Reed) می‌باشد، از تاریخ ۳۱ ژانویه تا ۳ فوریه ۲۰۱9 (14-11 بهمن 1397) برگزار می‌گردد.

دوشنبه 10 دی 1397 ساعت 8:18

به‌گزارش باشگاه آلومینیوم، علاوه ‌بر گروه Reed، انستیتوی آلومینیوم هند (AAT) نیز از برگزارکنندگان این کنفرانس محسوب می‌شود.

این کنفرانس تمامی زیرمجموعه‌های صنایع بالادستی و پایین‌دستی آلومینیوم را دربر می‌گیرد و با شعار "ارتقاء رشد و توسعه" فرصت‌های متعددی را برای شرکت‌کنندگان فراهم خواهد ساخت. از دیگر موضوعات مطرح‌شده در این کنفرانس، بررسی منطقة اودیشا به‌عنوان مقصد صنعت آلومینیوم کشور است.

در این کنفرانس، کارشناسانی از صنایع بزرگ آلومینیوم نظیر آلکان کانادا، آلکوا آمریکا، چالکو و چینالکوی چین، امال امارات، دوبال دوبی، ریوتینتو، روسال، نورسک‌هیدرو، FL اشمیت، SMS، دانیلی، آلمکس، پروپرزی و کربن فرانسه حضور خواهند داشت.

پیش‌بینی می‌شود که در این کنفرانس، بیش از ۷۰۰ نفر شرکت کنند که ۳۰۰ نفر از آنها از خارج از هند خواهند بود.

در حاشیة این کنفرانس، کارگاه‌های آموزشی و سمیناری در زمینة آلومینیوم نیز در شهر بوبانسوار هند برگزار خواهد شد.

این کنفرانس زیرمجموعة کنفرانس‌های آلومینیوم Reed بوده که در کشورهای آلمان، برزیل، چین، ایالات‌متحده، هند و خاورمیانه برگزار می‌شوند. این مجموعه کنفرانس‌، بزرگترین کنفرانس‌های برگزارشده در زمینه آلومینیوم در سطح جهان محسوب می‌شوند.

تعداد بازدید : 1032

ثبت نظر

ارسال