Fa En پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 ساعت 1 و 31 دقیقه

دلار آزاد دوباره رو به گرانی می‌رود

دلار آزاد دوباره رو به گرانی می‌رود

نرخ دلار در بازار آزاد در روز دوشنبه در حالی به ۱۰۸۰ تومان افزایش یافت که صرافی‌ها نرخ دلار را به صورت دلخواه بر روی تابلوهای خود بین ۱۰۴۱ تومان تا ۱۰۴۴ تومان درج کرده‌اند..

چهارشنبه 8 دی 1389 ساعت 2:20

نرخ دلار در بازار آزاد در روز دوشنبه در حالی به ۱۰۸۰ تومان افزایش یافت که صرافی‌ها نرخ دلار را به صورت دلخواه بر روی تابلوهای خود بین ۱۰۴۱ تومان تا ۱۰۴۴ تومان درج کرده‌اند.

آفتاب: نرخ دلار در بازار آزاد امروز دوشنبه در حالی به ۱۰۸۰ تومان افزایش یافت که صرافی‌ها نرخ دلار را به صورت دلخواه بر روی تابلوهای خود بین ۱۰۴۱ تومان تا ۱۰۴۴ تومان درج کرده‌اند.

صرافان بازار قیمت هر دلار آزاد را امروز (دوشنبه) ۱۰۸۰ تومان اعلام کردند، این در حالی است که نرخ دلار در بازار آزاد دیروز ۱۰۷۵ تومان بود.

در عین حال، امروز صرافی‌های بانکی هر دلار را به صرافی‌های مجاز با قیمت ۱۰۳۹ تومان و به مسافرانی که دارای مجوز خروج بوده و پاسپورت ارائه می‌کنند، با قیمت ۱۰۴۱ تومان می‌فروشند.

همچنین امروز برخی از صرافی‌ها نرخ فروش دلار را بر روی تابلوهای خود ۱۰۴۱ تومان تا ۱۰۴۴ تومان و نرخ خرید را ۱۰۳۹ تومان تا ۱۰۴۱ تومان درج کرده‌اند.

این در حالی است که طبق معمول امروز هم برخی از صرافی‌ها هیچ‌گونه قیمتی را اعم از ارز و سکه بر روی تابلوهای خود حک نکرده‌اند.

امروز قیمت فروش هر یورو در بازار آزاد ۱۴۰۸ تومان و قیمت فروش ۱۴۰۲ تومان و قیمت فروش هر پوند نیز ۱۶۹۲ تومان و قیمت خرید ۱۶۸۲ تومان است.

 

تعداد بازدید : 685

ثبت نظر

ارسال