Fa En جمعه 14 اردیبهشت 1403 ساعت 20 و 39 دقیقه

عقد قرارداد همکاری شرکت‌های آلبا و اماراتز گلوبال آلومینیوم

عقد قرارداد همكاري شركت‌هاي آلبا و اماراتز گلوبال آلومينيوم

باشگاه آلومینیوم: شرکت بحرینی آلبا و شرکت اماراتی اماراتز گلوبال آلومینیوم، به‌تازگی‌ خبر از عقد قرارداد همکاری داده‌اند. این قرارداد بر پایه خدمات‌رسانی به خط ششم احیاء آلبا می‌باشد.

دوشنبه 3 اردیبهشت 1403 ساعت 11:20

به گزارش باشگاه آلومینیوم،‌ این قرارداد میان علی بقالی مدیرعامل شرکت اگا و عبدالناصر بن کلبان مدیرعامل آلبا به‌عنوان نماینده دو شرکت منعقد شده است.

این قرارداد علاوه بر اینکه همکاری دو جانبه این‌دو شرکت را به‌همراه داشته، بازدید و بازبینی خط احیاء ششم آلبا توسط شرکت اگا را نیز درپی دارد. قرارداد فوق شامل ممیزی تولید و کلاس‌های آموزشی تکنیکال نیز می‌باشد.

علت عقد قرارداد همکاری آلبا با شرکت اماراتی اگا، استفاده از تکنولوژی منحصربه‌فرد آلترا DX+ شرکت اگا در ششمین خط احیاء شرکت آلبا می‌باشد.

به‌گفته‌ی شرکت آلبا، ارتباط نزدیک و تنگاتنگ با شرکت اگا سالهاست که موجب رشد و ارتقای دو شرکت شده است. همچنین، رابطه تنگاتنگ میان دو کشور بحرین و امارات،‌ رشد بالای صنعت آلومینیوم را در این‌دو کشور به‌همراه داشته است.

نزدیکی فرهنگ دو کشور، تسهیل خدمات‌رسانی را به‌همراه دارد و لذا امارات گزینه مناسبی برای خدمات‌رسانی به آلبا محسوب می‌شود.

تصمیم برای راه‌اندازی ششمین خط احیاء شرکت آلبا در تاریخ 13 دسامبر 2018 قطعی و آرام‌آرام تکمیل و افزایش ظرفیت در این خط احیاء صورت پذیرفت. با راه‌اندازی این خط احیاء ظرفیت تولید آلومینیوم اولیه در این واحد ذوب (آلبا) به 1.6 میلیون تن رسیده است.

تعداد بازدید : 406

ثبت نظر

ارسال