Fa En شنبه 8 اردیبهشت 1403 ساعت 21 و 53 دقیقه

کسب افتخاری دیگر برای شرکت آلومینای ایران

کسب افتخاری دیگر برای شرکت آلومینای ایران

باشگاه آلومینیوم: واحد تحقیق و توسعه شرکت آلومینای ایران در چهارمین جشنواره ایده های ارزش آفرین معدن و صنایع معدنی (اینوماین) با ارائه ایده "استفاده از کوره دوار جهت کلسیناسون ریزدانه های سنگ آهک با هدف رشد اقتصادی و توسعه پایدار" رتبه نخست را به خود اختصاص داد.

چهارشنبه 25 بهمن 1402 ساعت 11:4

به گزارش باشگاه آلومینیوم، این دوره از جشنواره با هدف شناسایی نوآوران فناور بخش معدن و صنایع معدنی، فرصت‌سازی برای صاحبان ایده، تجاری‌سازی ایده‌های برتر، حل مسائل ملی مبتنی بر اندیشه ایرانی، جلب و هدایت سرمایه‌گذاری، همگرایی صاحبان صنعت و پژوهشگران فناور، توسعه فضای تعامل، همفکری و خلاقیت برگزار گردید.

در این جشنواره ایده‌پردازان، سیاست‌گذاران، دانشگاهیان، فعالان بخش معدن و صنایع معدنی و نیز شرکت‌های دانش‌بنیان حضور داشتند.

مراسم افتتاحیه جشنواره اینوماین ۴ و تقدیر از ایده های نوآورانه  برتر کشوری در بیست و چهارم بهمن ماه در محل سالن همایش های صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار گردید. از مجموع ۳۰۰ ایده ارسالی توسط شرکت های معدنی و صنایع معدنی کشور و شرکت های دانش بنیان  به دبیرخانه علمی این جشنواره پس از انجام داوری ایده ها، ۱۲ ایده به مرحله نهایی راه یافتند که ایده ارائه شده توسط واحد تحقیق و توسعه شرکت آلومینای ایران رتبه نخست را کسب نمود. در مراسم اختتامیه از ایده های برتر قدردانی شد که لوح تقدیر آن توسط مدیر محترم تحقیق و توسعه جناب مهندس خانی دریافت گردید.

منبع:‌ ماین نیوز

تعداد بازدید : 272

ثبت نظر

ارسال