Fa En پنجشنبه 9 فروردین 1403 ساعت 17 و 48 دقیقه

پیام مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

پیام مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

پنجشنبه 29 اردیبهشت 1401 ساعت 21:31

 پیام احسان انصاری مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی:

۲۷ اردیبهشت ماه تداعی‌کننده اهمیت و نقش موثر روابط عمومی در دنیای ارتباطات است که امروزه به قلب تپنده مجموعه های مختلف تبدیل شده است. اهمیت جایگاه روابط عمومی در دورانی که اطلاع رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است دو چندان شده به گونه‌ای که موفقیت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها دوام شان در عرصه‌ها و فعالیت‌های تخصصی به عملکرد روابط عمومی‌های آنها وابسته است.

بی‌شک بهره‌گیری از ابزارهای نوین اطلاع رسانی در جهت انتشار اخبار درست، دقیق و به موقع، می‌تواند در اعتلای آگاهی‌های عمومی نقش آفرینی کند. تلاش‌های فعالان روابط عمومی فقط در حوزه خبر رسانی نیست، بلکه در عرصه‌های گوناگون و مرتبط با اهداف سازمان کوششی خستگی ناپذیر دارند. نقش روابط عمومی به عنوان مشعل دار توسعه آگاهی که با به کارگیری هنر، مهارت، تدبیر و دانش خود، فضایی سالم برای اطلاع رسانی اثربخش بین مردم و سازمان ها را فراهم می کند انکار ناپذیر بوده و قابل تقدیر است.

خوشبختانه روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی لامرد با تکیه بر اطلاع رسانی سریع، صحیح به موقع و گسترده و شرکت در نمایشگاه‌های ملی و بین‌المللی، به خوبی توانسته فعالیت‌های اقتصادی این کانون اقتصادی و صنعتی را به جامعه هدف معرفی سازد و نقش موثری در جذب سرمایه‌گذاران ایفا نماید.

با توجه به نامگذاری سال ۱۴۰۱ توسط مقام معظم رهبری (تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین) روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی لامرد می تواند نقش کلیدی در تحقق شعار سال ایفا نماید. اعتقاد دارم که واحد روابط عمومی به عنوان پیشانی و قاب معرفی سازمان و شرکت، نقش اصلی و مهم و اثرگذاری در ترغیب و جذب سرمایه گذاران در منطقه داشته، بی‌تردید با اهتمام و جدیتی که در مدیریت و کارشناسان این واحد وجود دارد می توانیم با معرفی ظرفیت‌های منطقه ویژه به یکی از مناطق ویژه اقتصادی برتر در حجم سرمایه‌گذاری‌ها و سازمانی پویا و پیشرو بدل شویم.

تعداد بازدید : 566

ثبت نظر

ارسال