Fa En دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 ساعت 6 و 38 دقیقه

نشست شورای اقامه نماز شرکت آلومینیوم المهدی برگزار شد

نشست شورای اقامه نماز شرکت آلومینیوم المهدی برگزار شد

باشگاه آلومینیوم: کارشناسان ستاد اقامه نماز استان با حضور در جمع کارکنان شرکت آلومینیوم المهدی و اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در نشست شورای اقامه نماز این مجموعه صنعتی شرکت کردند.

چهارشنبه 26 مهر 1402 ساعت 10:9

باشگاه آلومینیوم- علی دمادم کارشناس فرهنگ، آموزش و پژوهش ستاد اقامه نماز استان خواستار گفت: در جهت ایجاد فضای دینی مناسب به منظور القای مفاهیم دینی بویژه نماز و تشویق هنرمندان به خلق آثار هنری و تولیدات فاخر هنری سی امین اجلاس سراسری نماز باعنوان نماز نسل نو با تمرکز بر نقش مدرسه، مسجد و دانشگاه برگزار می گردد وی خواستار بهره گیری از همه ابزار و امکانات تبلیغی مجموعه در جهت اطلاع رسانی به کارکنان، خانواده ها و مراجعین شد.

وی گفت: فراخوان مقاله سی امین اجلاس سراسری نماز که امسال در استان زنجان برگزار می گردد ارسال شده و ماهم به نوبهخ ود آن را به تمام دستگاه های اجرایی، مراکز آموزش فرهنگی دانشگاه اعلام کردیم و امیدواریم همه دوستان تلاش کنند تا علاقمندان به شکت در این فراخوان حضوری حداکثری داشته باشند.

ایشان همچنین به برگزاری مسابقه کتابخوانی نماز در سیره و سخن امام رضا (ع) اشاره کرد و گفت: علاقمندان به شرکت در این مسابقه می توانند با مراجعه به سامانه mehr.namaz.ir از نحوه برگزاری این مسابقه و همچنین پاسخ به سوالات اطلاع یابند.

سعید سلیمانی مسئول فرهنگی این مجموعه با ارائه گزارشی به فعالیت های انجام شده در این مجموعه پرداخت وی همچنین به تجلیل از نمازگزاران بویژه خواهران محجبه و حضور مستمر در برنامه های ملی و مذهبی اشاره کرد.

حجت الاسلام تقوی امام جماعت مجموعه نیز اظهار داشت: آشناسازی جوانان و نوجوانان، فرزندان همکارها با شیوه ها و تکنیک های نوین و ترویج فرهنگ نماز از اولویت های شورای اقامه نماز آلومینیوم المهدی است وی همچنین خواستان حضور اعضا شورای اقامه نماز استان و شرکت آنان در نماز های جماعت این مجموعه شد.

تعداد بازدید : 748

ثبت نظر

ارسال