Fa En جمعه 31 فروردین 1403 ساعت 11 و 13 دقیقه

مدیرعامل مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب:

عمل به مسئولیت‌های اجتماعی جز دغدغه‌های ماست/ دراین حوزه عمل‌گرا خواهیم بود

عمل به مسئولیت‌های اجتماعی جز دغدغه‌های ماست/ دراین حوزه عمل‌گرا خواهیم بود

باشگاه آلومینیوم: مهندس مهدی زحتمکش مدیرعامل مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب در جریان بازدید حجت‌الاسلام حسین‌زاده امام جمعه لامرد، روسای ادارات و نهادهای دولتی و اعضای شورای اسلامی شهر لامرد از مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب ضمن تقدیر و تشکر از حضور امام جمعه لامرد و هیأت همراه، اظهار داشت: این حضور باعث دلگرمی و افزایش انگیزه مدیران و کارکنان این مجموعه عظیم صنعتی خواهد شد.

شنبه 10 مهر 1400 ساعت 13:13

به‌گزارش باشگاه آلومینیوم به‌نقل از روابط عمومی مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب، مدیرعامل مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب توجه به مسئولیت‌های اجتماعی را برای این مجموعه صنعتی مهم برشمرده و گفت: مسئولیت‌های اجتماعی جز دغدغه‌های اصلی ماست و قطعاً به آن عمل خواهیم کرد.

وی افزود: اگر قرار باشد که یک بنگاه اقتصادی به مسئولیت‌های اجتماعی در حوزه محل فعالیت خود عمل نکند، این بنگاه اقتصادی نخواهد بود بلکه یک درد اقتصادی خواهد بود.

مهندس زحمتکش ادامه داد: در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی عمل‌گرا خواهیم بود و قطعاً اقدامات خوبی در این زمینه اتفاق خواهد افتاد.

امام جمعه لامرد: آلومینیوم جنوب یکی از افتخارات بزرگ صنعت ایران اسلامی است

امام جمعه لامرد ضمن تبریک انتصاب مهندس زحمتکش به‌عنوان مدیرعامل مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب و تقدیر و سپاس از خدمات و تلاش‌های ارزشمند ایشان در چند مدت اخیر افزود: مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب یکی از افتخارات بزرگ صنعت کشور عزیزمان ایران اسلامی است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان لامرد، مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب را از افتخارات بزرگ صنعت برشمرده و با اشاره به لزوم عمل به مسئولیت های اجتماعی در حوزه‌های مختلف افزود: صنایع، شرکت ها و کارخانجات عظیم و بزرگی که در منطقه احداث و مستقر شده‌اند، لازم است به مسئولیت‌های اجتماعی خود عمل کنند.

تعداد بازدید : 522

ثبت نظر

ارسال