Fa En شنبه 8 اردیبهشت 1403 ساعت 15 و 33 دقیقه

رفع مشکلات باید رسالت اصلی کارکنان باشد

رفع مشکلات باید رسالت اصلی کارکنان باشد

باشگاه آلومینیوم: مدیرعامل شرکت آلومینای ایران با تاکید بر اهمیت تولید در این مجتمع صنعتی، گفت: رفع مشکلات به منظور افزایش تولید و بهره‌وری باید اساس کار قرار بگیرد.

یکشنبه 14 آبان 1402 ساعت 11:35

باشگاه آلومینیوم- عبدالله شه‌بخش در جلسه شورای مدیران شرکت آلومینای ایران که در محل سالن جلسات این مجموعه برگزار شد، بر رعایت الزامات ایمنی و همچنین جهت چابکی سیستم و انجام فعالیت‌ها بر اساس فرایندهای تعریف شده تاکید کرد و افزود: فرهنگ رعایت الزامات ایمنی در شرکت آلومینای ایران باید نهادینه شود و تحقق آن مستلزم همکاری کلیه ارکان شرکت است.

وی عنوان کرد: اگر در خط تولید نقصی ایجاد شود، به این مفهوم است که در قسمتی از فرایند، کار و فعالیتی به درستی انجام نشده است؛ به همین دلیل توجه و تلاش همه همکاران باید در جهت رفع مشکلات موجود و دسترسی به پایداری و افزایش تولید باشد. در این راستا، برنامه‌ریزی دقیق، پشتکار و تلاش مضاعف می‌تواند مشکلات احتمالی پیش رو را مرتفع کند و افزایش بهره‌وری و تولید را در پی داشته باشد.

مدیرعامل شرکت آلومینای ایران با تاکید بر اهمیت (PMO) تصریح کرد، یکی از ابزارهای مهم نظارتی به شمار می‌آید و با پایش‌هایی که‌ صورت می‌گیرد درک درستی از فرایند تولید و پیشرفت پروژه‌های در دست اقدام حاصل می‌شود.

گفتنی است در این جلسه، گزارشی از پیشرفت پروژه‌های موجود، وضعیت تولید و فرایند و همچنین وضعیت (S5)و ایمنی توسط مدیران مربوطه ارائه شد و سایر مدیران در خصوص حوزه تحت مدیریت خود، مواردی را مطرح کردند.

منبع: روابط عمومی جاجرم

تعداد بازدید : 1419

ثبت نظر

ارسال