Fa En دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 ساعت 5 و 48 دقیقه

تولید بوستر ترمز با جنس فولاد، آلومینیوم و چدن توسط ZF

نمایش جدیدترین بوسترهای ترمز ZF در دونمایشگاه مطرح

تولید بوستر ترمز با جنس فولاد، آلومینیوم و چدن توسط ZF

باشگاه آلومینیوم: خدمات پس از فروش ZF از ژانویه، نزدیک به 400 قطعه جدید را به ‌سبد محصولات پس از فروش خود اضافه کرده و بیش از 125 میلیون دستگاه خودرو را در آمریکای‌شمالی پوشش داده است.

دوشنبه 24 مهر 1402 ساعت 11:56

به گزارش باشگاه آلومینیوم، خدمات پس از فروش ZF همچنان به‌گسترش خود ادامه داده و محصولات و خدمات خود را بیش از هر زمان دیگری در دسترس قرار می‌دهد. در نمایشگاه خدمات پس از فروش ۲۰۲۳ (AAPEX) و نمایشگاه انجمن بازار تجهیزات تخصصی (SEMA)، این شرکت برندهای قدرتمند پس از فروش خود از جمله ZF، LEMFÖRDER، SACHS، TRW و WABCO را با فناوری‌های جدید و جامع برای پشتیبانی از سیستم خودروهای احتراق‌ داخلی، هیبرید، تمام‌الکتریکی و خودروهای نیمه‌اتوماتیک و همچنین جدیدترین پیشرفت‌ها در حوزه سیستم ترمز به‌نمایش می‌گذارد.

بن اسمارت، معاون این شرکت در بخش آمریکای شمالی اظهار کرد: ما بهترین خود را در هر دو بخش در این دو نمایشگاه ارائه می‌کنیم. خدمات پس از فروش ZF نشان می‌دهد که چگونه از تخصص استفاده می‌کند تا محصولات باکیفیت را برای خودروهای امروزی ارائه کند. درست مشابه آن‌چه برای خودروهای گذشته و آینده انجام می‌دهیم.

این شرکت در دو نمایشگاه ذکرشده گسترده‌ترین خط تجهیزات اصلی تقویت‌کننده ترمز را معرفی می‌کند که برای تامین قطعات مورد نیاز خودروهای اروپایی در بازارهای مستقل ایالات‌متحده و کانادا فعالیت می‌کند.

خدمات پس از فروش ZF همچنین سیلندرهای اصلی ترمز TRW تولیدشده از فولاد، آلومینیوم یا چدن را عرضه می‌کند که دارای مهروموم‌های لاستیکی با تجهیزات اصلی و درپوش‌های گرد و غبار برای مقاومت در برابر فرسودگی هستند و همراه با لوازم جانبی مناسب ارائه می‌شوند.

سیلندرهای اصلی ترمز TRW همچنین دارای روکش نقره‌ای، بدون کروم برای مدل‌های فولادی و چدنی برای پوشش محافظ، بادوام و مقاوم در برابر زنگ‌زدگی بوده که عاری از فلزات سنگین است.

خدمات پس از فروش ZF از ژانویه، نزدیک به ۴۰۰ قطعه جدید را به‌سبد محصولات پس از فروش خود اضافه کرده و بیش از ۱۲۵ میلیون دستگاه خودرو را در آمریکای‌شمالی پوشش داده است.

تعداد بازدید : 1084

ثبت نظر

ارسال