Fa En یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 ساعت 10 و 31 دقیقه

تحسین شرکت امید البرز در نمایشگاه آلواکسپو ترکیه

تحسین شرکت امید البرز در نمایشگاه آلواکسپو ترکیه

باشگاه آلومینیوم: شرکت ایرانی امید البرز تولیدکننده فویل آلومینیوم که در حدود یکسال از راه اندازی آن می‌گذرد در نمایشگاه آلومینیوم ترکیه حضور داشت و به واسطه تولید فویل آلومینیومی تا ضخامت ۵ میکرون ابتدا باعث تعجب همگان و سپس موجب تحسین بازدیدکنندگان قرار گرفت.

شنبه 29 مهر 1402 ساعت 10:47

به گزارش باشگاه آلومینیوم، بازدیدکنندگان از شرکت آخن باخ آلمان که سازنده ماشین‌آلات شرکت امید البرز هستند با بازدید از غرفه امید البرز، تلاش و موفقت آنها را تبریک گفته و این شرکت را باعث غرور خود دانستند.

نمایندگان وزارت صنایع ترکیه نیز با حضور در غرفه شرکت امید البرز ضمن بازدید از محصولات این شرکت به مدیران امید البرز پیشنهاد انتقال این شرکت را به ترکیه به همراه وام‌های بلاعوض و زمین وسیع و رایگان در شهرک صنعتی و معافیت ۲۰ ساله مالیاتی دادند. وزارت صنایع ترکیه دلیل این پیشنهاد خود را عدم وجود چنین محصولی در کشور خود اعلام کردند و برای اینکه این محصول منحصر به فرد را در کشور خود تولید کنند حاضر به دادن امتیازات و تسهیلات بسیاری به شرکت امید البرز هستند.

این موضوع علاوه بر اینکه نشان از کیفیت بالای فویل 5 میکرون شرکت امید البرز داشت همچنین نشان از درایت و درک بالای مسئولان وزارت صنایع ترکیه دارد که دقیقا بر همه محصولات و تولیدات اشراف داشته و متوجه این موضوع هستند که یک محصول منحصر بفرد و استراتژیک ارزش سرمایه‌گذاری دارد.

امیدواریم شرکت امید البرز در میهن عزیزمان به فعالیت خود ادامه دهد و مسئولان وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت کشور نیز با بالا بردن اطلاعات خود قدر داشته‌هایمان را بدانند و موانع تولید را از سر راه تولیدکنندگان عزیز بردارند.

تعداد بازدید : 846

ثبت نظر

ارسال