Fa En یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 ساعت 8 و 16 دقیقه

عرضه محصول جدید "شرکت شیلر فرآیند" به‌عنوان محصول منتخب ایرانی در:

بیست‌و‌سومین کنفرانس و نمایشگاه نانو تکنولوژی در ژاپن

بيست‌و‌سومين كنفرانس و نمايشگاه نانو تكنولوژي در ژاپن

باشگاه آلومینیوم: بیست‌وسومین کنفرانس و نمایشگاه نانو تکنولوژی ژاپن از تاریخ 31 ژانویه تا 2 فوریه ( 13-11 بهمن 1402) در مرکز همایش‌های شهر توکیو در ژاپن برگزار شد.

یکشنبه 29 بهمن 1402 ساعت 11:21

به گزارش باشگاه آلومینیوم،‌ این رویداد از سال 2001 تاکنون به‌عنوان یکی از بزرگترین برنامه‌ها در عرصة نانو در جهان شناخته می‌شود. شرکت‌کنندگان حاضر در این رویداد، از بخش‌های مختلف صنعتی نظیر: مواد مرتبط با تکنولوژی نانو، اجزای نانو، مواد کامپوزیتی نانو، مواد آلی و غیرآلی، مواد نانو کربنی، سرامیک‌ها، نانو سلولز، پوشش‌های نانو، میکروسکوپ‌های الکترونی، تجهیزات آنالیز مواد، دستگاه‌های شبیه‌سازی و اندازه‌گیری مواد و ... حضور داشتند.

صنایع فلزی و نانوفلزی از مهم‌ترین صنایع حاضر در این نمایشگاه بودند که جدیدترین دستاوردهای خود را ارائه کردند.

دوره قبلی این نمایشگاه و کنفرانس در سال 2023 برگزار شد که درمجموع 370 غرفه‌دار و 31137 نفر بازدیدکننده را به خود جلب نمود.

شرکت‌کنندگان حاضر (اعم از بازدیدکننده و غرفه‌دار) از خاورمیانه کشورهای بحرین، ایران، عراق، اسرائیل، اردن، ‌کویت، لبنان، عمان، قطر، ‌عربستان، سوریه، ترکیه، امارات‌ و یمن در این نمایشگاه حضور داشتند.

ارائه محصول شرکت شیلر فرآیند به‌عنوان محصول منتخب ایرانی

سمینار AMF با نام سمینار نانوی آسیا در سال جاری در کشور ژاپن برگزار شد و محصول جدید شرکت شیلر فرآیند، به‌عنوان محصول منتخب ایرانی از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت در این سمینار معرفی گردید.

خانم حسابیان از شرکت شیلر فرایند در این سمینار با ارائه کارگاه آموزشی با "عنوان پوشش تبدیلی نانو زیرکونیم" به معرفی این محصول و بیان مزایای آن پرداخت.

در این سمینار شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگانی از کشورهای کانادا،‌ سنگاپور، فیلیپین، ژاپن، آلمان، اسپانیا، ‌مالزی و تایلند، تایوان،‌ چین و ... حضور داشتند که ارائه این محصول ایرانی برای آنها بسیار مورد توجه بود. با توجه به اینکه این شرکت ماده‌ی اولیه‌ی این محصول را هم خود در ایران تولید کرده است، ‌این مسأله برای شرکت‌کنندگان باورکردنی نبود، چراکه در دنیا تنها 10 کشور این تکنولوژی را دارند که ماده‌ی اولیه‌ی "هگزا فلورو زیرکونیک اسید" را تولید کنند و لذا این مسأله بازخورد بسیار مثبتی داشت.

تعداد بازدید : 554

ثبت نظر

ارسال