Fa En شنبه 8 اردیبهشت 1403 ساعت 12 و 23 دقیقه

انعقاد ۹ قرارداد ۹۰۰ میلیون یورویی در منطقه ویژه اقتصادی لامرد

انعقاد ۹ قرارداد ۹۰۰ میلیون یورویی در منطقه ویژه اقتصادی لامرد

باشگاه آلومینیوم: مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد، از انعقاد ۹ قرارداد با حجم سرمایه‌گذاری ۹۰۰ میلیون یورو در این منطقه خبرداد.

چهارشنبه 17 آبان 1402 ساعت 12:41

باشگاه آلومینیوم- کوروش فتاحی در حاشیه نمایشگاه کیش اینوکس ۲۰۲۳ گفت: در منطقه ویژه اقتصادی لامرد در ۱۰ ماه گذشته ۹ قرارداد با حجم سرمایه‌گذاری ۹۰۰ میلیون یورو منعقد شده یا در شرف انعقاد است.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد به سایر قرارداد‌های سرمایه گذاری منعقد شده اشاره کرد و گفت: پتروشیمی سیگلو با حجم سرمایه گذاری ۲۷۷ میلیون یورو یکی از مهمترین قرار داد‌ها است.

این پروژه ارزش رشد مالی ۲۷ درصدی را ثبت کرده است. کارخانه منیزیم رستا با حجم سرمایه گذاری ۱۳ میلیون یورو، پتروشیمی نگین الماس با حجم سرمایه گذاری ۹۰ میلیون یورو از دیگر قرارداد‌های انجام شده است.

فتاحی از انعقاد قرار داد با ۳ سرمایه گذار فولادی خبر داد و اظهار کرد: این ۳ قرارداد، منعقد شده و به زودی از آن‌ها رو نمایی می‌شود.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد، افزود: ۳ قرارداد سرمایه گذاری در شرف انعقاد است که این طرح‌ها شامل ۲ قرارداد سرمایه گذاری در حوزه آلومینیوم و یک قرار داد در حوزه صنعت پتروشیمی است.

منبع: دنیای معدن

تعداد بازدید : 1531

ثبت نظر

ارسال