Fa En یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 ساعت 14 و 39 دقیقه

مدیرعامل شرکت آلومینای ایران:

امنیت و اقتدار ایران اسلامی نتیجه غیرت و دلاورمردی پرسنل خدوم نیروی انتظامی است

امنیت و اقتدار ایران اسلامی نتیجه غیرت و دلاورمردی پرسنل خدوم نیروی انتظامی است

باشگاه آلومینیوم: مدیرعامل شرکت آلومینای ایران گفت: حفظ امنیت، اقتدار و تمامیت ارضی کشور عزیزمان ایران در پرتو غیرت دلاورمردان بی ادعایی‌است که با شهادت خود و تقدیم خون پاکشان شرافت و شجاعت را جایگاه و معنا می‌بخشند.

چهارشنبه 6 دی 1402 ساعت 10:43

به گزارش باشگاه آلومینیوم، دکتر عبدالله شه بخش مدیر عامل شرکت و تعدادی از معاونین و مدیران این مجموعه در دیدار با سرهنگ قندی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان جاجرم ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت جمعی از پرسنل غیور نیروی انتظامی بدست گروهک جیش‌الظلم و ابراز همدردی با خانواده‌هایی که عزیزان خود را در این اقدام ناجوانمردانه از دست داده اند، برای شهیدان سرفراز این حادثه علو درجات و برای مجروحان شفای عاجل مسئلت نمودند.

وی افزود :حفظ امنیت، عزت و اقتدار و تمامیت ارضی ایران اسلامی در پرتو غیرت دلاورمردان بی ادعایی‌است که با شهادت خود و تقدیم خون پاکشان شرافت و شجاعت را جایگاه و معنا می‌بخشند.

وی اظهار داشت: اگر امروز شاهد پیشرفت کشور عزیزمان هستیم و جامعه میتواند پویا باشد و بدون هیچ مشکلی فرآیندهای خود را انجام دهد بی شک مرهون تلاش های شبانه روزی پرسنل خدوم نیروی انتظامی می باشد.

دکتر شه بخش ضمن قدردانی از زحمات این عزیزان، گفت : با شما و سایر پرسنل خدوم در نیروی انتظامی ابراز همدردی نموده و این جنایت و اقدام تروریستی را محکوم می نماییم.

وی افزود: بر همگان روشن و واضح است که این گروهک وابسته به استکبار است و هدف آن ضربه زدن به نظام به اشکال مختلف می باشد که در این حمله ماهیت پلید آنها مشخص گردید.

دکتر شه بخش متذکر شد : در این راستا وظیفه خود می دانیم در حوزه تولید که مسئولیت آن را داریم تمام تلاش خود را به کار بندیم و از خون شهدا پاسداری کنیم.

وی افزود: بر این اساس باید در حوزه تولید هر آنچه که در توان داریم را به صحنه بیاوریم و سعی کنیم با تولید محصولات مورد نیاز، کشور را از وابستگی به بیگانه بی نیاز نماییم.

در این دیدار سرهنگ قندی نیز ضمن عرض خیر مقدم و خوش آمدگویی، از حضور مدیر عامل و سایر معاونین و مدیران مجموعه آلومینا قدردانی نموده و بیان داشت: حضور شما عزیزان نشان دهنده ارزش قائل شدن برای مجموعه نیروی انتظامی می باشد که این مساله بسیار برای ما حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه ما هم به نوبه خود قدردان شما عزیزان در سنگر تولید هستیم افزود :  در این چرخه کاری، هر کدام از عزیزان به سهم خود می بایست در زمینه کاری و فعالیت خود این چرخه به هم پیوسته را بگردانند تا امورات کشور و وضعیت نظام و حاکمیت به نتیجه مطلوب خود برسد.

در پایان به رسم یادبود تعدادی کتاب در راستای تکریم فرهنگ ایثار و شهادت به پرسنل خدوم نیروی انتظامی شهرستان اهدا گردید.

منبع:دنیای معدن از روابط عمومی شرکت آلومینای ایران

تعداد بازدید : 451

ثبت نظر

ارسال