Fa En جمعه 10 فروردین 1403 ساعت 10 و 35 دقیقه

افزایش تقاضای آلومینیوم در هند

افزايش تقاضاي آلومينيوم در هند

باشگاه آلومینیوم: سازمان تجارت خارجی هند (IIFT) اعلام نموده که با توجه به افزایش شهرنشینی، پروژه‌های ساختمانی، پروژه‌های رو به رشد شهرهای هوشمند، توسعه‌ی برق‌رسانی و ...، تقاضا برای فلز آلومینیوم درحال افزایش است.

سه شنبه 31 فروردین 1400 ساعت 12:20

به گزارش باشگاه آلومینیوم، با توجه به افزایش تقاضا برای این فلز سبز و همچنین مسائل زیست‌محیطی و آب و هوایی مرتبط با آن، هند تصمیم دارد نرخ واردات آلومینیوم خود را با تعرفه‌های پایین، افزایش دهد.

آلومینیوم فلزی است که در صنایع مختلف از‌جمله خودروسازی، الکتریسیته، ‌ساختمان،‌ حمل‌ونقل و غیره کاربرد دارد. همین مسأله ضرورت تولید و واردات این فلز نقره‌ای را دوچندان کرده است. برای هند، صنعت آلومینیوم، صنعتی است که موجب رونق خودروسازی شده و از سوی دیگر مصرف سوخت را به‌‌طور چشمگیری کاهش داده است.

براساس گزارشی که در سال 2018 منتشر شد، افزایش مصرف آلومینیوم در صنایع خودروسازی هند موجب کاهش تولید CO2 و بهره‌برداری از انرژی‌های تجدیدپذیر خواهد بود به‌طوری‌که نرخ پیش‌بینی‌شده برای افزایش مصرف انرژی‌های تجدیدپذیر طی چند سال آینده، 40 درصد می‌باشد.

لازم به‌ذکر است تولید خودروهای الکتریکی با درصد بالای آلومینیوم به‌کار رفته در بدنه،‌ مهم‌ترین نقش را در افزایش مصرف انرژی‌های تجدیدپذیر دارند.

تعداد بازدید : 718

ثبت نظر

ارسال