Fa En سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 ساعت 1 و 11 دقیقه

مدیرعامل آلومینیوم کوپال اصفهان:

اول هفته زمان مناسبی برای برگزاری نمایشگاه نیست

 اول هفته زمان مناسبی برای برگزاری نمایشگاه نیست

باشگاه آلومینیوم: شرکت آلومینیوم کوپال اصفهان، یکی از شرکت‌های تولیدکننده پروفیل، ترمال‌بریک، لیفت‌اند‌اسلاید و انواع نرده است. این شرکت همچنین تأمین‌کننده یراق‌آلات در و پنجره است.

چهارشنبه 22 شهریور 1402 ساعت 23:8

باشگاه آلومینیوم- به بهانه حضور آلومینیوم کوپال اصفهان در پانزدهمین نمایشگاه در و پنجره، گفت‌وگویی داشتیم با آقای مهران رضائیان، مدیرعامل آلومینیوم کوپال اصفهان که وی به سوالات ما درباره نمایشگاه و وضعیت بازار پاسخ داد.

  • چند سال است که در نمایشگاه در و پنجره شرکت می‌کنید؟

هر سال در نمایشگاه تهران شرکت می‌کنیم.

  • نظرتان درباره نمایشگاه چیست؟ فکر می‌کنید نسبت به سال‌های قبل، بهتر شده یا بدتر؟

از نمایشگاه امسال به‌دلیل ساعت و روز کاری‌اش راضی نیستم. به‌نظر من، اول هفته زمان مناسبی برای برگزاری نمایشگاه نیست. اگر شرایط درست اجرا می‌شد، فکر می‌کنم بازدیدکننده بهتر می‌شد. درکل، نسبت به سال‌های قبل، نمایشگاه خوب نبود.

  • هدف شما از حضور در نمایشگاه چه بوده است؟

هدف ما از شرکت در نمایشگاه، دید و بازدید با مشتریان است. می‌توانیم محصولات را به مخاطبان‌مان معرفی کنیم و مشتریانی که در شهرهای دیگر داشتیم را ببینیم.

  • امسال محصول جدیدی را برای ارائه به این نمایشگاه آورده‌اید؟

سیستم سبک ترمال‌بریک را داشتیم. سیستم ریلی‌مان که به اصطلاح به آن مونوریل می‌گویند را هم برای ارائه در نمایشگاه داشتیم.

  • چالش‌های کسب‌وکار شما چه چیزهایی هستند؟

شرایط کلی جالب نیست. ثبات نداشتن قیمت و قطع‌شدن برق از چالش‌های ما هستند. یک روز در هفته برق قطع می‌شود. ما همیشه تابستان‌ها مشکل برق و در زمستان مشکل گاز داریم. هر قطعی برق، ۲۴ ساعت از ما زمان می‌گیرد و در این مدت سعی می‌کنیم تعمیرات انجام دهیم، اما از کار تولیدی عقب می‌مانیم. نبود نیروی متخصص، دستمزدهای کم و مشکلات وام‌دهی بانک‌ها از دیگر چالش‌های ما هستند.

  • شما صادرات هم انجام می‌دهید؟

ما نمی‌توانیم صادرات انجام دهیم چون مواد اولیه‌مان گران‌ تمام می‌شود. رقابت و عرضه در بورس، قیمت آلومینیوم و دیگر مقاطع را افزایش می‌دهد.

  • آینده صنعت آلومینیوم را چطور می‌بینید؟

صنعت آلومینیوم، زمینه فعالیت گسترده‌ای دارد. ما نسبت به باقی دنیا، قدر آلومینیوم را نمی‌دانیم و نسبت به کشورهای دیگر، حتی کشورهای حاشیه خلیج‌فارس مثل امارات، در زمینه آلومینیوم عقب هستیم.

تعداد بازدید : 1927

ثبت نظر

ارسال