Fa En شنبه 8 اردیبهشت 1403 ساعت 0 و 2 دقیقه

بازدید رئیس کل دادگستری استان مرکزی از ایرالکو

بازدید رئیس کل دادگستری استان مرکزی از ایرالکو

باشگاه آلومینیوم: رئیس کل دادگستری استان مرکزی، دادستان کلان شهر اراک و مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی از شرکت آلومینیوم ایران بازدید کردند.

شنبه 20 اردیبهشت 1399 ساعت 23:45

به گزارش باشگاه آلومینیوم به نقل از فلزات آنلاین، در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال جهش تولید نام‌گذاری شده، حجت‌الاسلام سیدعبدالمهدی موسوی رئیس کل دادگستری استان مرکزی، قاسمی دادستان اراک، درودگر رئیس دادگاه‌های دادگستری اراک، ملک محمدی معاون قضایی رئیس کل دادگاه‌های عمومی انقلاب، سیدمهدی تقوی بازرس کل استان مرکزی و مهندس آبائی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی و هیئت همراه در روز چهارشنبه 17 اردیبهشت ماه برای آشنایی نزدیک با ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شرکت آلومینیوم ایران و همچنین تبریک روز جهانی کار و کارگر به پرسنل ایرالکو از این شرکت بازدید کردند.

در این بازدید احمد مجیدی، مدیرعامل ایرالکو ضمن خیر مقدم به مدعوین، در خصوص فعالیت، توانمندی‌ها و برنامه‌های آینده شرکت آلومینیوم ایران توضیحاتی را بیان کرد. در ادامه بوالحسنی مدیرکارخانه در ارتباط با فرآیند تولید شمش و معرفی واحدهای تولیدی گزارش جامعی را در نمایشگاه دائمی ایرالکو ارائه کرد و با تاکید به سال جهش تولید، افزایش ظرفیت تولید کارخانه را با راه‌اندازی کارگاه بیلت طول بلند و بهره‌برداری کامل از نیمه شمالی خط 5 کارگاه احیا یک نوید داد.  
بازدید از خط تولید کارگاه 110 هزار تنی احیا 2، برنامه صورت گرفته دیگری بود که طی آن مجیدی توضیحاتی را در خصوص اهداف این شرکت مطرح و گفت: با استفاده از توان و پتانسیل بالای ایرالکو و رفع موانع پیش روی، می‌توان با برنامه‌ریزی مناسب و با هم فکری همه دستگاه‌ها و صاحب‌نظران استان، به اهداف در نظر گرفته شده در جهت نیل به تحقق شعار سال در شرکت آلومینیوم ایران برسیم.

در پایان مجیدی از رئیس کل دادگستری درخواست کرد که جلسه کمیته استانی پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی دادگستری کل استان مرکزی در محل شرکت ایرالکو برگزار شود تا مسائل و مشکلات شرکت ایرالکو در تامین مواد اولیه و تولید مطرح و تصمیمات مقتضی اتخاذ و به جلسه سران قوا منعکس شود.

 

تعداد بازدید : 926

ثبت نظر

ارسال