Fa En جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 13 و 54 دقیقه

فضاي نمايشگاه صنايع خليج‌فارس (Gif 2011)امسال 25 درصد افزايش خواهد يافت

فضاي نمايشگاه صنايع خليج‌فارس (Gif 2011)امسال 25 درصد افزايش خواهد يافت

نمايشگاه صنايع خليج فارس كه صنايع كشورهاي حاشية خليج‌فارس را پوشش مي‌دهد، در ژانويه آينده برگزار خواهد شد. اين نمايشگاه توسط مركز كنفرانس‌ها و نمايشگاه‌هاي هلال (HCE) كه وابسته به كشور بحرين است و با حضور غول‌هاي تجاري از كشورهاي حاشية خليج در مركز كنفرانس‌ها و نمايشگاه‌هاي بحرين از تاريخ 18 تا 20 ژانويه برگزار خواهد شد..

یکشنبه 27 تیر 1389 ساعت 2:3

فضاي نمايشگاه صنايع خليج‌فارس (Gif 2011)امسال 25 درصد افزايش خواهد يافت


نمايشگاه صنايع خليج فارس كه صنايع كشورهاي حاشية خليج‌فارس را پوشش مي‌دهد، در ژانويه آينده برگزار خواهد شد. اين نمايشگاه توسط مركز كنفرانس‌ها و نمايشگاه‌هاي هلال (HCE) كه وابسته به كشور بحرين است و با حضور غول‌هاي تجاري از كشورهاي حاشية خليج در مركز كنفرانس‌ها و نمايشگاه‌هاي بحرين از تاريخ 18 تا 20 ژانويه برگزار خواهد شد.
اين نمايشگاه داراي بخش‌هاي مختلفي همچون بخش صنايع اصلي آلومينيوم، ابزارآلات و ماشين‌ها، وسايل صنعتي، توليدات، اتوماسيون انرژي، مناطق آزاد، بندرگاه‌ها و صادرات مي‌باشد.
بر طبق اعلام مسئولان، فضاي نمايشگاه امسال 25 درصد نسبت به سال قبل افزايش خواهد يافت كه مي‌تواند تأثيرات مناسبي را برجاي بگذارد و محيط مناسبي را براي كشورهايي چون بحرين و عربستان سعودي بوجود آورد تا بتوانند به بازارهايي بهتر و گسترده‌تر دست آيند.
مدير مسئول مركز كنفرانس هلال (HCE) گفت: گسترش اين نمايشگاه سبب ايجاد فرصتي مناسب براي عرضة صنايعي همچون صنايع وابسته به هيدروكربن، فولاد و ... مي‌شود تا فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري را براي خود فراهم آورند.
وي در ادامه گفت: اين فرصت مناسبي براي برگزار‌كنندگان و صاحبان صنايع است كه در كشوري چون عربستان سعودي جاي پاي خود را محكم كنند.
وي افزود: اين اتفاقات مي‌تواند بحرين را به يك مركز تجاري و صنعتي در منطقه تبديل كند و سبب ايجاد پروژه‌هايي چون شهر صنعتي سلمان شود كه منجر به جذب سرمايه مي‌گردد. به‌هرحال با برگزاري اين نمايشگاه، بسياري از بزرگان صنعت آلومينيوم همچون Alba‌ كه يكي از عظيم‌ترين توليدكنندگان آلومينيوم است پا به عرصه مي‌گذارند و به همكاري با يكديگر مي‌پردازند.


تعداد بازدید : 704

ثبت نظر

ارسال