Fa En جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 8 و 55 دقیقه

دریافت مجوز شرکت آلومینیوم چین (Chalco) برای اداره انبارهای خود از گینه

دریافت مجوز شرکت آلومینیوم چین (Chalco) برای اداره انبارهای خود از گینه

باشگاه آلومینیوم: براساس گزارش انجمن فلزات غیر آهنی چین، شرکت آلومینیوم چین که Chalco نیز خوانده می شود مجوز عملیاتی را برای انبار بوکسیت جدید محصور شده در منطقه Guangxi جنوب چین دریافت کرده است.

دوشنبه 26 خرداد 1399 ساعت 14:18

به گزارش باشگاه آلومینیوم اخبارفلزات، یک انبار محصور شده در واقع یک انبار ذخیره‌سازی برای کالاهای وارداتی مشمول عوارض گمرکی است که هنوز گمرک آنها را ترخیص نکرده و بنابراین به راحتی می‌توانند به کشورهای دیگر ارسال شوند.

سخنگوی چالکو Chalco اعلام کرده، این انبار دارای ظرفیت ذخیره سازی 1.02 میلیون تن بوکسیت به عنوان سنگ معدنی که تصفیه و تبدیل به آلومینا می‌شود، می‌باشد که در نهایت برای تولید آلومینیوم استفاده می‌شود.

پورتال خبری انجمن صنعت فلزات غیر آهنی چین اظهار داشت: این مرکز 100 هزار متر مربعی، بوکسیت حمل شده از آفریقا را ذخیره می‌کند و به مرکز فرآوری و ذوب آلومینای Guangxi Huasheng چالکو می‌فرستد.


چالکو معدن بوکسیت Boffa در گینه‌ را که سالانه 12 میلیون تن تولید سنگ دارد را اداره می‌کند و همچنین قصد دارد این ماه فاز اول Guangxi Huasheng به ظرفیت 2 میلیون تن سالانه را به بهره‌برداری برساند.

تحلیلگر CRU آقای Wan Ling گفته، هنگامی که بازار داخلی و چالکو به بوکسیت نیاز نداشته باشد، چالکو ممکن است تلاش برای صادرات مجدد به برخی کشورهای دیگر نماید.

 

 

 

تعداد بازدید : 1645

ثبت نظر

ارسال