Fa En جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 7 و 29 دقیقه

۱۱ طرح بزرگ اقتصادی از جمله « نورد آلومینیوم » در قزوین اجرا می شود

۱۱ طرح بزرگ اقتصادی از جمله « نورد آلومینیوم » در قزوین اجرا می شود

باشگاه آلومینیوم: رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین از اجرای ۱۱ طرح ویژه اقتصادی مانند صنایع مس طارم، صنعت نورد آلومینیوم قزوین، ویتانا، یونیلیور و... با اشتغالزایی بیش از ۲ هزار نفر در استان خبر داد.

سه شنبه 11 تیر 1398 ساعت 21:43

به گزارش باشگاه آلومینیوم، سعید نبیل در گفت و گویی با ایرنا گفت: برای اجرای این طرح های بزرگ صنعتی سرمایه گذاری نسبتاً بزرگی در استان صورت گرفته و اشتغالزایی بسیار خوبی ایجاد خواهد شد.

وی اضافه کرد: این طرح های صنعتی و اقتصادی قابلیت اشتغال و رونق زیادی داشته و به چرخه تولید و اقتصاد استان کمک شایانی خواهند کرد.

نبیل با اشاره به سرمایه گذاری خارجی صورت گرفته در استان گفت: در همین راستا سال گذشته ۶۳۰ میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی در قالب ۳۷ واحد صنعتی در استان جذب و گام های بلندی برای ایجاد رونق اقتصادی در سطح استان برداشته شد.

وی با اشاره به صادرات استان گفت: در سال ۹۷، ۶۰۵ هزار تن کالا به ارزش ۶۴۷ میلیون دلار از استان صادر شد که سهم استان از صادرات کل کشور ۱.۴ درصد بود.
این مسئول اضافه کرد: با وجود تحریم ها و جنگ اقتصادی دشمنان سال گذشته سه هزار و ۹۹۹ پروانه فعالیت واحدهای تولیدی با اشتغالزایی ۱۶۲ هزار نفر و هزار و ۵۷۶ جواز تاسیس با ۵۰ هزار میلیارد ریال حجم سرمایه‌گذاری در استان صادر شد.

تعداد بازدید : 909

ثبت نظر

ارسال