Fa En شنبه 8 اردیبهشت 1403 ساعت 20 و 43 دقیقه

پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی در و پنجره و صنایع وابسته تهران برگزار شد

پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی در و پنجره  و صنایع وابسته تهران برگزار شد

باشگاه آلومینیوم: پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی در و پنجره و صنایع وابسته تهران در تاریخ 23 تا 26 تیرماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.

شنبه 31 تیر 1402 ساعت 13:39

به‌گزارش باشگاه آلومینیوم، در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه، حامد بی‌آزار، معاون امور نمایشگاهی شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی، میرحسینی عضو هیأت‌مدیره و حامد خوش‌الحان معاون فنی مهندسی شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی در این مراسم حضور داشتند.

ارائه جدیدترین تولیدات و محصولات صنعت درب و پنجره، تبادل اطلاعات و فناوری روز بین مشارکت‌کنندگان، آشنایی بازدیدکنندگان با آخرین دستاورد‌های عرضه‌شده در بخش‌های مختلف، ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری، اشتغال‌زایی و بازاریابی و توسعه صادرات از مهم‌ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه بوده است.

در این نمایشگاه حدود 143 شرکت داخلی و ۱0 شرکت خارجی و هیئت‌های تجاری از کشورهای چین، ترکیه و روسیه حضور داشته و انواع ماشین‌آلات و ابزار تولید، مونتاژ، تجهیزات رنگ‌آمیزی و مواد شیمیایی مربوط به این صنعت را ارائه کردند. این نمایشگاه که با استقبال گرم تولیدکنندگان داخلی مواجه شد شامل ۱۷ هزار مترمربع مساحت غرفه‌ای بود و علاوه بر بازدیدکنندگان داخلی بازدیدکنندگانی از کشورهای همسایه نظیر عراق، ترکیه و افغانستان به‌اضافه بازدیدکنندگانی از چین و آلمان در آن حضور داشتند.

همچنین در این رویداد بین‌المللی، انواع درب و پنجره‌های upvc و آلومینیومی، تزئینی و دست‌ساز، درب‌های کشویی، لولایی، جمع‌شو و گردان و مکانیزم‌های مربوطه، هیئت‌رئیسه‌های کامپوزیت چوب–پلیمر، انواع مختلف چهارچوب‌ها و ورودی‌های متشکل از ماشین‌آلات و ابزار خط تولید درب و پنجره، شیشه‌های مخصوص دوجداره، رفلکس، رنگی عرضه شدند.

در پانزدهمین نمایشگاه در و پنجره تهران، به‌روزترین مسائل فنی صنعت در و پنجره در کارگاه‌های تئوری و عملی آموزش داده شد.

در این نمایشگاه، ۱۲ کارگاه تخصصی با عناوین مختلف برگزار شد. در این کلاس‌ها تلاش شد ضمن بررسی آخرین تکنولوژی‌های صنعت در و پنجره در دنیا و ایران به روش‌های ذخیره انرژی نیز پرداخته شود تا به سمت کاهش اتلاف انرژی گام برداریم.

از نکات مهم و قابل توجه در برگزاری نمایشگاه در و پنجره سال جاری می‌توان به رونمایی و عرضه محصولات جدید برخی از شرکت‌های حاضر در نمایشگاه اشاره نمود.

ازجمله شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه می‌توان به صنایع آلومینیوم ماندگار، آلاکس، گلوبالوم، آلوترم، آلومینیوم حکمتی، کرفت مولر، آکپا ایران، آتا پلیمر ارس، آلومرول نوین، کوپال، نورلو پلاست، هورامکو، آل استار، بندینی، میهن آلومینیوم غدیر، پتروفوند بین الملل و... اشاره کرد.

 

تعداد بازدید : 1541

ثبت نظر

ارسال