Fa En دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 ساعت 16 و 43 دقیقه

مهدی میراشرفی از ایرالکو رفت!؟

مهدی میراشرفی از ایرالکو رفت!؟

باشگاه آلومینیوم: پس از وقوع اعتراضات کارگران شرکت آلومینیوم ایران از اوایل مهرماه که تا زمان تحریر این خبر (12 مهرماه) ادامه دارد و درخواست افزایش حقوق و مقایسه حقوق خود با شرکت‌های همجوار، مهدی میراشرفی مدیرعامل بومی این شرکت که ۶ ماه از انتصابش بیشتر نگذشته بود با ارسال دست نوشته‌ای استعفای خود را اعلام و از کارگران خداحافظی کرد.

پنجشنبه 13 مهر 1402 ساعت 4:58

باشگاه آلومینیوم- متن نامه استعفای ایشان را در ادامه می‌خوانیم:

 

کارگران معزز و محترم شرکت ایرالکو

با سلام

 

احتراماً با تشکر از تحمل بنده در مدت تصدی مسئولیت مدیرعاملی شرکت، ضمن عذرخواهی صمیمانه از تمامی شما سروران و بزرگواران به استحضار می‌رساند به دلایل مختلف من‌جمله بیم از آنکه به سبب مدیریت عاملی بنده، دینی از شما گرامیان بر گردن اینجانب بماند، ضمن طلب پوزش، با شما خداحافظی کرده از خداوند منان برای شما و خانواده محترمتان روزگاری خوش همراه با سلامتی و سرافرازی و برای شرکت ایرالکو رونق در تولید خواهانم.

اراتمند شما

 06/07/1402

میر اشرفی

اما پس از ارسال این نامه‌ی استعفا به دفتر هیأ‌ت‌مدیره، ‌سیدمهدی متولیان، ریاست هیأت‌مدیره این شرکت، نسبت به نامه‌ی استعفای ایشان واکنش نشان داد:

 

جناب آقای دکتر میراشرفی

مدیرعامل محترم

موضوع: عدم پذیرش استعفا

 

با سلام

ضمن تشکر از زحمات مخلصانه شما در شرایط بحرانی شرکت ایرالکو، با درخواست استعفای جنابعالی موافقت نمی‌شود و انتظار می‌رود کماکان با جدیت و درایت بر تمامی مسائل و مشکلات شرکت مدیریت نمائید. اعضای هیأت‌مدیره با تمام توان از جنابعالی که منتخب هیأت‌مدیره هستید حمایت می‌نماید.

سیدمهدی متولیان

ریاست هیأت‌مدیره

 

به‌گزارش روابط عمومی شرکت آلومینیوم ایران، در تاریخ 6 مهرماه جاری، نامه‌ای از طرف اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی خطاب به مدیرعامل شرکت آلومینیوم ایران ارسال شده که همانطور که در ادامه نیز قابل مشاهده است، هرگونه افزایش حقوق و مزایا که از سوی شورای حقوق و دستمزد مرکز تعیین می‌گردد و عموماً به‌صورت سالیانه اعلام می‌شود، درصورت تغییر و افزایش به محض وصول برای اجرا ابلاغ خواهد شد تا آن زمان ضوابط و مقررات جاری بر پرداختی‌های شرکت مترتب بوده و لازم الاجرا است.

 

متن این نامه را در ادامه می‌خوانیم:

 

مدیرعامل محترم شرکت آلومینیوم ایران

با سلام و احترام

 

نظر به اینکه تعدادی از پرسنل شرکت اعتراضاتی را نسبت به حقوق و مزایای دریافتی ابراز نموده‌اند، بدینوسیله معروض می‌دارد با توجه به اینکه شرکت دارای طرح طبقه‌بندی مشاغل مصوب می‌باشد و کلیه پرداختی‌های شرکت در چارچوب ضوابط قانونی انجام گردیده، افزایش حقوق و مزایای درخواستی خلاف ضوابط و مقررات می‌باشد. شایان ذکر است هرگونه افزایش حقوق و مزایا که از سوی شورای حقوق و دستمزد مرکز تعیین می‌گردد و عموماً به‌صورت سالیانه اعلام می‌شود، درصورت تغییر و افزایش به محض وصول برای اجرا ابلاغ خواهد شد تا آن زمان ضوابط و مقررات جاری بر پرداختی‌های شرکت مترتب بوده و لازم‌الاجرا است. مراتب به نحو مقتضی به شورای اسلامی شرکت نیز ابلاغ گردد.

جمشید امیدی

مدیر کل

 

حال باید منتظر بمانیم تا نتیجه‌ی مذاکرات و اعتراضات حال حاضر در شرکت آلومینیوم ایران مشخص گردد.

تعداد بازدید : 1250

ثبت نظر

ارسال