Fa En یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 ساعت 0 و 22 دقیقه

لزوم همکاری وزارت صنعت و ایمیدرو برای استقرار صنایع پایین دستی آلومینا

لزوم همکاری وزارت صنعت و ایمیدرو برای استقرار صنایع پایین دستی آلومینا

باشگاه آلومینیوم: فرماندار شهرستان جاجرم خواستار ورود وزارت صنعت و شرکت ایمیدرو برای استقرار صنایع پایی ندستی آلومینا با توجه به وجودصنعت بزرگ آلومینا در جاجرم شد و گفت: بسترهای مناسب برای استقرار صنایع پایی ندستی آلومینا در این شهرستان وجود دارد.

پنجشنبه 4 آبان 1402 ساعت 1:1

باشگاه آلومینیوم- مصطفی حاج زاده با اشاره به برگزاری رویداد تانا در شرکت آلومینا، اظهار داشت: رویداد تانا صنعت باهدف رفع نیازهای فناورانه شرکت آلومینای ایران و با حضور شرکتهای دانش بنیان، صاحبان صنایع، اعضای هیئت علمی مراکز دانشگاهی و دانشجویان برگزار شد.

حاج زاده افزود: مشکلات و نیازهای شرکت آلومینا از یک ماه قبل در سامانه نان  (نظام ایدهها و نیازها) بارگذاری شده که برای اشخاص حقیقی و حقوقی، فناوران، صاحبان ایده ازجمله شرکت‌های دانش بنیان، صاحبان صنایع، کارگاههای تولیدی، اعضای هیئت علمی و دانشجویان قابل دسترسی است.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه از این رویداد استقبال خوبی شده و ۱۲ نیاز آلومینا احصا گردیده و در سامانه نان بارگذاری شده و بیش از ۳۰ شرکت دانش بنیان و فناوری دانشگاهی از شهرهای اسفراین، قوچان، مشهد، اصفهان، بجنورد و استانهای کردستان، اراک و تهران برای حضور در این همایش اعلام آمادگی کرد ه اند.

حاج زاده تصریح کرد: شهرستان جاجرم درزمینه ظرفیت معدنی از استعداد بالایی برخوردار است و امیدواریم با مساعدت وزارت علوم، پارک علم و فناوری و صنعت مرکز تحقیقات تخصصی آلومینیوم و آلومینا در این شهرستان تأسیس گردد.

منبع: وزارت کشور

 

تعداد بازدید : 1273

ثبت نظر

ارسال