Fa En پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 ساعت 10 و 58 دقیقه

شرکت آلومینیوم روسیه به دو بخش تقسیم می‌شود

شركت آلومينيوم روسيه به دو بخش تقسيم مي‌شود

باشگاه آلومینیوم: روسال به دو بخش تولید‌کننده‌ی آلومینیوم با کربن پایین و توسعه‌ی بازار داخلی تقسیم می‌شود.

سه شنبه 4 خرداد 1400 ساعت 13:43

به‌گزارش باشگاه آلومینیوم، شرکت روسی روسال اعلام نموده که در راستای تحقق اهداف زیست‌محیطی خود و دستیابی به آلومینیوم صفر درصد کربن، تصمیم دارد شرکت را به دو بخش مجزا با اهداف یکسان تقسیم نماید.

استراتژی شرکت روسال تمرکز بر تولید آلومینیوم کربن پایین خواهد بود حال آنکه شرکت جدید بر توسعه بازار داخلی و پتانسیل رشد متمرکز خواهد بود.

براساس این گزارش، تولید آلیاژ "الو" (Allow) و همچنین تکنولوژی به کارگیری از آند خنثی، مهم‌ترین اقدامات در راستای این تصمیم روسال محسوب می‌شوند.

هیأت‌مدیره این شرکت، نام شرکت را به "+AL" تغییر خواهد داد. این برنامه در تاریخ 24 ماه ژوئن قطعی خواهد شد. اعضای هیأت‌مدیره این شرکت معتقدند که با تغییر نام شرکت می‌توانند سیاست‌های جدید اتخاذشده را به فعلیت رسانند.

به گفته‌ی مسئولین این شرکت، شرکت جدید شامل واحدهای تولید آلومینا در روسیه (آشینسک، بوگوسلووسک، اورالز و پیکالوو) و واحدهای ذوب‌ براتسک، ایرکوتسک، نووکوزنستک، ولگوگرا، کاندالاکشا خواهد بود. همچنین بخشی از سیاست شرکت در راستای اهداف زیست‌محیطی، جایگزین‌سازی خطوط الکترولیز کنونی با تکنولوژی پیش‌پخت است. اما تصمیم نهایی پس از مذاکره با سهامداران و سرمایه‌گذاران اتخاذ خواهد شد.

در راستای تأسیس شرکت جدید "+AL"، روسال تولید آلیاژ الو را آغاز خواهد کرد. به‌گفته‌ی مسئولین این شرکت روسی، این اقدام شرکت همگام با ثبات و در راستای مدرنیزاسیون بیش از پیش این تولیدکننده آلومینیوم اولیه خواهد بود.

تعداد بازدید : 655

ثبت نظر

ارسال