Fa En دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 ساعت 14 و 57 دقیقه

شرکت آلومینیوم بحرین تجهیزات خود را به حراج می‌گذارد

شركت آلومينيوم بحرين تجهيزات خود را به حراج مي‌گذارد

باشگاه آلومینیوم: شرکت آلومینیوم بحرین (آلبا) که یکی از بزرگترین تولیدکنندگان فلز آلومینیوم در جهان محسوب می‌شود، اعلام نموده که تصمیم دارد تجهیزات نیروگاه‌های سابق PS1 و PS2 خود را در آسکای (ASKa) بحرین به حراج بگذارد.

پنجشنبه 28 دی 1402 ساعت 20:46

به گزارش باشگاه آلومینیوم، نیروگاه‌های فوق تکمیل‌کننده نیروگاه‌های درحال توسعه PS5 این شرکت می‌باشند.

دو نیروگاه PS1 و PS2 این شرکت، نقش کلیدی برای شرکت آلبا دارند چراکه به‌عنوان ظرفیت تولید ذخیره برای دو نیروگاه PS3 و PS4 ایفای نقش می‌کنند. براساس گزارش منتشرشده، این مزایده در فضای مجازی برگزار خواهد شد و با پیشنهاد اولیه 2.67 میلیون دلاری آغاز می‌گردد.

ماشین‌آلات و تجهیزاتی که برای فروش گذاشته شده‌اند:

نیروگاه‌های قدیمی تجهیزات متعددی دارند که شامل توربین‌های بخار و گازی، ژنراتور، سیستم سرمایش، مبدل و قطعات یدکی متعدد می‌شود. یکی از شرایط این مزایده برای خریدار، جداسازی تجهیزات،‌ نظافت سایت و حذف مواد زایدی است که برای سلامتی، امنیت و محیط زیست بحرین ایجاد خطر می‌کند. این مزایده ازطریق سکوی دیجیتالی مازاد  (Mazad)صورت خواهد گرفت.

در این مزایده دو گزینه مدنظر قرار خواهند گرفت: ‌نخست بالاترین پرداخت و دوم توانایی مزایده‌کننده جهت پاکسازی واحد براساس پروتکل‌های تعریف‌شده. به‌گفته‌ی شرکت آلومینیوم بحرین، علاوه بر مسائل مالی، استانداردهای زیست‌محیطی نیز برای این شرکت بسیار اهمیت دارد.

قرار است لیست شرکت‌کنندگان در این مزایده در تاریخ 7 فوریه 2024 بسته شود. شرایط دقیق مزایده تا آن زمان ازطریق پلتفرم مجازی به اطلاع شرکت‌کنندگان خواهد رسید.

این مزایده نمایانگر دقت‌نظر و تمرکز شرکت آلبا برروی واحدهای تولیدی آن است. استفاده از پلتفرم مازاد (Mazad) موجب می‌شود خریداران بالقوه‌ی بیشتری بتوانند در مزایده شرکت کنند.

همین تعهدپذیری شرکت آلومینیوم بحرین در زمینه استانداردهای مختلف ازجمله زیست‌محیطی است که آن‌را به‌عنوان پیشکسوت صنعت آلومینیوم در جهان دارای اعتبار ساخته است.

تعداد بازدید : 823

ثبت نظر

ارسال