Fa En سه شنبه 28 فروردین 1403 ساعت 21 و 46 دقیقه

شتاب تولید و بهره وری در آلومینیوم جنوب

شتاب تولید و بهره وری در آلومینیوم جنوب

باشگاه آلومینیوم:مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب با هدف افزایش تولید و اشتغال، سلول های احیا 159 و 160 بزرگ ترین و مدرن ترین کارخانه آلومینیوم کشور را با تلاش متخصصان جوان این مجتمع بزرگ صنعتی به بهره برداری رساند تا تولید و بهره برداری در آلومینیوم جنوب شتاب بگیرد.

شنبه 3 مهر 1400 ساعت 9:59

به گزارش باشگاه آلومینیوم به نقل از برنا، مدیرعامل شرکت مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب در حاشیه این بهره برداری گفت: در کم تر از یک ماه گذشته، 9 سلول جدید احیا وارد مدار تولید در این مجتمع بزرگ صنعتی کشور شده است و تمام تلاش خود را برای افزایش تولید از طریق راه اندازی تمامی دیگ‌های موجود و رساندن تولید به میزان ۳۰۰هزارتن ظرفیت اسمی کارخانه تا پایان آذرماه به کار خواهیم گرفت.
مهدی زحمتکش ادامه داد: در ماه‌های آینده آلومینیوم جنوب نقش و حضوری موثرتر در صنعت کشور خواهد داشت و انشاالله در این راستا خبرهای بسیارخوبی از بزرگ ترین کارخانه آلومینیوم کشور اعلام خواهد شد.
این مقام مسئول با اشاره به عوامل موثر در این راستا تصریح کرد: قطعاً مهندسان جوان و متخصص سالکو در روند رو به رشد مجموعه، مهم‌ترین و محوری ترین نقش را ایفا میکنند و امیدواریم بتوانیم قدردان زحمات این عزیزان باشیم.

تعداد بازدید : 474

ثبت نظر

ارسال