Fa En جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 5 و 56 دقیقه

سعی داریم همراهی مطمئن برای تولیدکنندگان ایرانی در زمینه حفظ کیفیت تولیدات و ایجاد فضای تبلیغاتی بیشتر و بهتر باشیم

سعي داريم همراهی مطمئن برای تولیدکنندگان ایرانی در زمینه حفظ کیفیت تولیدات و ایجاد فضای تبلیغاتی بیشتر و بهتر باشيم

باشگاه آلومینیوم: مهندس نتاج، مدیرعامل شرکت سپید رنگ پارسه: سعی داریم همراهی مطمئن برای تولیدکنندگان ایرانی در زمینه حفظ کیفیت تولیدات و ایجاد فضای تبلیغاتی بیشتر و بهتر باشیم.

دوشنبه 18 اسفند 1399 ساعت 10:29

باشگاه آلومینیوم- مجموعه صنعتی آلومینیوم سپید رنگ پارسه درتلاش برای پاسخ به نیاز روزافزون صنایع آلومینیومی با پیشینه بیش از سه دهه فعالیت در زمینه صنعت آلومینیوم، در بهار سال 1385 با تأسیس شرکت آلومینیوم سپید رنگ پارسه )سهامی خاص) و احداث مجموعه‌ای واقع در شهرک صنعتی شمس‌آباد) فاز یک( با هدف زیرسازی و مقاوم‌سازی پوشش‌های سطحی رنگ الکترواستاتیک و خط آندایزینگ به بهره‌برداری رسید. این شرکت پس از چند دهه فعالیت شبانه‌روزی با توجه به رشد و پیشرفت روزافزون صنایع آلومینیوم، جهت پاسخگویی به تقاضاهای متنوع بازار کشور فاز توسعه فاز دوم) را افتتاح نمودند. این مجموعه پس از بررسی چندین بنگاه خارجی خطوط تولید مستقر در فاز توسعه را با حضور و کارشناسی مهندسان آلمانی و ایتالیایی به بهره‌برداری رساندند. همچنین با بهره‌گیری از کادری مجرب، متخصص و سرلوحه قراردادن مشتری‌مداری، با اتکا به کیفیت بالا و استانداردQUALANOD ،QUALCOAT ،QUALIDECO  ایتالیا درنظر دارد تا همراهی مطمئن برای تولیدکنندگان ایرانی در زمینه حفظ کیفیت تولیدات و ایجاد فضای تبلیغاتی بیشتر و بهتر برای آنان گام بردارد.

باشگاه آلومینیوم طی گفت‌و‌گویی با آقای مهندس نتاج، مدیرعامل شرکت سپید رنگ پارسه، با جزئیات بیشتری از فعالیت این شرکت آشنا شد. در ادامه متن این گفت‌و‌گو را می‌خوانیم:

  • جناب آقای نتاج، شرکت سپید رنگ پارسه چگونه در جهت رسیدن به موفقیت شغلی موردنظرتان حرکت کرده و می‌کند؟

ما نزدیک به 3 سال است که با یک شرکت انگلیسی در جهت ارتقاء سازمان از لحاظ سیستماتیک‌کردن فرآیندها قرارداد بسته‌ایم و خداروشکر با حضور کارشناسان مختلف سیستم را به‌صورت مستمر ممیزی می‌کنیم.

حضور شرکت DAS انگلستان در مجموعه سپید رنگ پارسه

با توجه به بزرگ‌شدن سازمان نیاز دیده شد که از مشاوران در زمینه‌های مختلف بهره‌مند شویم. حضور کارشناسان و تعریف شاخص‌های قابل پایش سبب گردید سرعت مجموعه در کسب موفقیت‌ها بیشتر از قبل گردد.

  • شما چگونه می‌توانید کیفیت مجموعه خود را تضمین کنید؟

با توجه به حضور مهندسان شیمی، متالورژی و صنایع در مجموعه، ما توانستیم تمامی فرآیندهای تولید را مکانیزه کرده و کنترل نماییم.

به‌عنوان مثال در زمان ورود تمامی پروفیل‌ها از جانب مشتری یا پروفیل‌های سپید رنگ پارسه جهت فروش، فازهای کنترلی سختی پروفیل، شکل ظاهری، سالم بودن سطح، بررسی شکل مقاطع و ... مورد بررسی قرار گرفته و اطلاعات ثبت می‌شود و درصورت مشاهده هرگونه مغایرتی توسط واحد کنترل کیفت گزارش می‌شود.

از دیگر موارد کنترلی در مجموعه سپید رنگ پارسه، کنترل‌های حین تولید می‌باشد که توسط مهندسان با مرجع استانداردهایDIN ،ISO ، ASTM در خط تولید به‌صورت حضور مستمر تحقق می‌یابد.

یکی از مهمترین واحدهای فعال در مجموعه ما، واحد R&D می‌باشد که با حضور مهندسان شیمی درصدد ارائه محصولات با نوآوری جدید می‌باشیم که از موفقیت‌های این مجموعه پوشش رنگ آبی در پروسه آندایزینگ آلومینیوم و سند بلاست شیمیایی بوده است.

تولید پوشش آبی رنگ در پروسه آندایزینگ آلومینیوم در واحد R&D پارسه

پوشش سند بلاست شیمیایی در واحد R&D پارسه

  • با توجه به اینکه مجموعه شما دارای واحد بازرگانی می‌باشد آیا به صادرات فکر می‌کنید؟

قطعاً یکی از برنامه‌های آتی این مجموعه بحث صادرات می‌باشد که با فرستادن مدیران میانی به کشورهای مختلف و واردکردن دانش فنی سعی بر بالابردن سطح کیفی محصولات و صادرات در آینده هستیم.

  • خدمات و محصولات قابل ارائه در شرکت شما چیست؟

شرکت آلومینوم سپید رنگ پارسه به‌صورت تخصصی برروی پروفیل‌های نرمال، ترمال‌بریک درب و پنجره و پوشش‌های آندایزینگ آلومینیوم با دو خط مجزا و ظرفیت 400 تن در ماه و پوشش‌های پودری با تناژ 500 تن در ماه، طرح چوب، دوخت ترما‌ل‌بریک فعالیت می‌کند.

تعداد بازدید : 2703

ثبت نظر

ارسال