Fa En یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 ساعت 13 و 41 دقیقه

ساخت ورزشگاه اختصاصی باشگاه آلومینیوم در شرکت آلومرول هدفگذاری شد

ساخت ورزشگاه اختصاصی باشگاه آلومینیوم در شرکت آلومرول هدفگذاری شد

باشگاه آلومینیوم: محمدی از شرکت آلومرول ایران گفت: ساخت ورزشگاه اختصاصی تیم فوتبال آلومینیوم در این شرکت هدفگذاری شده و تمام ظرفیت شرکت را برای تحقق این مهم بکار می‌گیریم.

چهارشنبه 9 اسفند 1402 ساعت 20:37

به گزارش باشگاه آلومینیوم، محمدی روز جمعه (27 بهمن ماه) در آیین اختتامیه مسابقات فوتسال کارگری گرامیداشت دهه فجر در شرکت‌های زیر مجموعه هلدینگ پردیس، در سالن ورزشی واگن پارس اراک، در جمع خبرنگاران، افزود: امید است دولت نیز در این راستا حمایت‌های لازم را به کار گیرد و زمینی در اختیار شرکت آلومرول قرار دهد.

وی بیان کرد: لیاقت و شان باشگاه آلومینیوم بیش از این‌ها است و با توانمندی که این تیم از خود نشان داده، توقع و انتظارات را نیز بالا برده است.

محمدی بیان کرد: تیم فوتبال آلومینیوم اراک توانمندی خوبی را در رقابت‌های لیگ برتر از خود نشان داده و در نیم فصل گذشته از بحث داوری ضررهای زیادی متحمل شد که اگر این اشتباهات نبود، شاید الان در رده چند تیم بالای جدول بود.

مدیرعامل شرکت آلومرول ایران ادامه داد: شور و شوقی که تیم آلومینیوم اراک روز گذشته(پنجشنبه 26 بهمن ماه) در دیدار با پرسپولیس و برد شیرین این بازی به مردم استان مرکزی هدیه دادند، با هیچ ثروتی به دست نمی‌آمد.

محمدی اظهار کرد: شرکت آلومرول تمام تلاش خود را در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی در حمایت از ورزش حرفه‌ای و کارگری به کار گرفته و از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

وی گفت: برنامه‌های ویژه‌ای در بحث حمایت از ورزش هدفگذاری شده و امید است مانند قبل، تمام وعده‌های داده شده، محقق شود.

منبع:‌ ایرنا

تعداد بازدید : 602

ثبت نظر

ارسال