Fa En پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 ساعت 4 و 34 دقیقه

با روی کارآمدن سرمایه‌گذار جدید صورت گرفت

زنده‌شدن بارقه‌های امید در کارگران بزرگترین شرکت تولید آلومینیوم مازندران

زنده‌شدن بارقه‌های امید در کارگران بزرگترین شرکت تولید آلومینیوم مازندران

باشگاه آلومینیوم: آیین تجلیل از کارگران شرکت آلومینیوم آبسکون آمل در هفته کارگر، با حضور علی باقری، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران و حجت‌الاسلام سیدجلیل موسوی، امام‌جمعه آمل برگزار شد.

چهارشنبه 4 خرداد 1401 ساعت 13:41

به‌گزارش باشگاه آلومینیوم، آیین تجلیل از کارگران شرکت آلومینیوم آبسکون آمل به همت سرمایه‌گذار جدید این شرکت باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شد تا لبخند رضایت بر لبان آنها نقش ببندد. این مراسم با حضور علی باقری، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران، حجت‌الاسلام سیدجلیل مرتضوی امام‌جمعه آمل، حسینی رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی و توکلی رئیس هیأت‌مدیره شرکت خدمات بیمه‌ای سهام عدالت کشور، سرمایه‌گذار جدید، فاضلی مدیرعامل، مدیران و کارکنان شرکت در یک فضای کاملاً شاد و صمیمی برگزار شد.

فاضلی/ مدیر عامل شرکت آلومینیوم آبسکون

باقری/ مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران

حجت الالسلام مرتضوی/ امام جمعه آمل

شرکت آبسکون، بخشی از سهام 16 تعاونی با 150 سهامدارآلومینیوم

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران در این مراسم در بازدید از مراحل مختلف تولید این شرکت، گفت: درحال‌حاضر رضایت خاطر قابل‌قبولی از سوی کارگران از سرمایه‌گذار، مدیرعامل و مجموعه این شرکت ایجاد شده که این مهم برای این اداره‌کل ارزشمند است. علی باقری، با بیان اینکه بخشی از سهام شرکت آبسکون مربوط به 16 تعاونی با 150 سهامدار آلومینیوم‌کاران است، افزود: از اینکه شنیدم با حضور سرمایه‌گذار و پیگیری‌های صورت‌گرفته، وضعیت این شرکت به یک ثبات خوب و هدفمند با افق روشن به آینده رسیده، خوشحالم و برای برنامه‌های توسعه‌ای و حمایتی در کنار این مجموعه خواهیم بود.

مجموعه مدیران شهرستانی وظیفه داریم از سرمایه‌گذاری آبسکون آمل حمایت کنیم

امام جمعه شهرستان آمل هم با ابرازخرسندی از وجود شرکت تولید آلومینیوم آبسکون در این شهرستان و نشست با سرمایه‌گذار، مدیرعامل و مدیران این شرکت گفت: این شرکت بسیار خوب در شهرستان آمل با مدیران توانمند و کارگران زحمتکش در مکانی مطلوب، آرامش خاصی می‌بخشد. حجت الاسلام مرتضوی افزود: اینکه سرمایه‌گذار، اعضای هیأت‌مدیره و کارگران بر سر یک سفره کنار یکدیگر هستند و برای افزایش تولید و اشتغال نگاه تعاملی دارند، بسیار خوب است و به همین خاطر همه مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان آمل وظیفه داریم از سرمایه‌گذار شرکت آبسکون برای طرح‌های توسعه‌ای و تحول‌آفرین این صنعت مهم، حمایت همه‌جانبه داشته باشیم و انشاا.. شرایط آن نیز فراهم خواهد شد.

گام بلند شرکت آبسکون آمل برای خودکفایی کشور در تولید آلومینیوم

مدیرعامل شرکت آلومینیوم آبسکون هم درگزارشی به سابقه راه‌اندازی این شرکت اشاره کرد و گفت: این شرکت در سال 79 بنا به توصیه آیت‌الله جوادی‌آملی و حمایت برخی فعالان صنعت آلومینیوم، با هدف اشتغال و تولید در شهرستان آمل با ظرفیت اولیه سالانه ۵ هزار تن، در شهرک صنعتی جمشیدآباد در زمینی به مساحت ۹۰ هزار مترمربع، شروع شد. هبت‌اله فاضلی افزود: بعد از راه‌اندازی شرکت آبسکون و حضور جوانان روستاهای منطقه برای اشتغال در این شرکت، موجب شد که اعتماد و باور مردمی نیز در منطقه تغییر پیدا کند و این نگرش مثبت موجب شد تا به‌واسطه ایجاد شرکت آبسکون، شهرک صنعتی جمشیدآباد با ده‌ها شرکت تولیدی و صنعتی راه‌‌اندازی شد.

برخورداری شرکت آبسکون آمل از آخرین تکنولوژی روز دنیا

وی ادامه داد: این شرکت تولیدی، با برخورداری از آخرین تکنولوژی روز دنیا و بکارگیری ماشین‌آلات مدرن و پیشرفته روز دنیا در کنار بهره‌گیری از منابع انسانی ارزشمند، از بدو تأسیس با پیگیری خط مشی کیفی و دانش‌محور، تاکنون موفق به کسب افتخارات زیاد و تولیداتی با رضایت خاطر مشتریان شده است.

شرکت آبسکون آمل، برند برتر کشور در تولید پروفیل‌های آلومینیوم

مدیرعامل شرکت آلومینیوم آبسکون به قابلیت‌های این شرکت اشاره کرد و گفت: این شرکت به‌عنوان نخستین صادرکننده ایرانی مقاطع صنعتی آلومینیوم به اروپای غربی ازجمله کشورهای آلمان و هلند، نخستین دریافت‌کننده برند برتر تولید پروفیل‌های آلومینیومی در کشور، ارائه خدمات آندایزینگ با طیف متنوعی از سیلور روشن تا مشکی به‌وسیله خط آندایز MUNK آلمان، ارائه خدمات رنگ پودری الکترواستاتیک با خط پاودرکوتینگ MULLER فرانسوی، تولید انواع مقاطع صنعتی مورد مصرف در صنایع حمل‌و‌نقل ریلی، خودرو، لوازم خانگی و صنعتی در قالب همکاری با معتبرترین برندهای ایرانی به‌وسیله پرس UBE ژاپن و تولید انواع پروفیل‌های مورد مصرف دکوراسیون، پارتیشن و نماهای ساختمانی نظیر انواع کرتین‌وال، آلومینیوم و شیشه است.

برطرف‌شدن مشکلات آبسکون با حضور سرمایه‌گذار جدید

فاضلی، گفت: مشکلات فراوانی که مجموعه آبسکون در سال‌های گذشته به‌واسطه تعداد زیاد اعضا و تعدد آرا در تصمیم‌گیری‌ها وجود داشت، دچار چالش‌‌های زیادی شده بود. وی افزود: متأسفانه مشکلات ناشی از این ناهماهنگی در تصمیم‌گیری‌ها باعث آسیب به تولید، برنامه‌های توسعه‌ای و بدهی‌های زیاد به شرکت‌ها، بانک‌ها و نیز معوقه افتادن حقوق و مزایای کارگران در سال‌های اخیر شده بود. وی اضافه کرد: خوشبختانه از سال گذشته با حضور سرمایه‌گذار جدید به شرکت آبسکون که از افراد متعهد و دارای سابقه درخشان در این صنعت نیز هست، تاکنون بیش از 100 میلیارد تومان از بدهی و جریمه‌ها به بانک پرداخت شده، معوقه‌ها و مزایای کارگران شرکت پرداخت شده و حتی تعدادی از نیروهای اخراج‌شده نیز دوباره به شرکت دعوت و مشغول به‌کار شدند.

آمادگی آبسکون برای سرمایه‌گذاری یک میلیارد دلاری

مدیرعامل شرکت آلومینیوم آبسکون، با بیان اینکه هدف ما در چند سال اخیر، کار، تولید و حرکت در مسیر خودکفایی کشور در این صنعت است، گفت: متأسفانه عده‌ای دانسته یا ندانسته با پیشرفت توسعه‌ای شرکت آبسکون مخالف هستند و قصد تشویش اذهان عمومی دارند.

فاضلی ضمن قدردانی از حمایت مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی مازندران و شهرستان آمل و نیز حمایت همه‌جانبه امام‌جمعه آمل از برنامه‌های توسعه‌ای شرکت آبسکون، یادآور شد: با حمایت‌هایی که مسئولان استانی و شهرستانی داشتند، سرمایه‌گذار این شرکت آمادگی دارد که درصورت واگذاری زمینی به مساحت 100 هکتار با اولویت در شهرستان آمل و پس ازآن در شهرهای دیگر مازندران تا سقف بیش از یک میلیارد دلار دراین صنعت در شهرستان آمل و مازندران سرمایه‌گذاری کند.

 

تعداد بازدید : 1166

ثبت نظر

ارسال