Fa En جمعه 10 فروردین 1403 ساعت 2 و 12 دقیقه

رکورد بی سابقه تولید آلومینیوم توسط شرکت آلومینیوم ایران (ایرالکو)

رکود بی سابقه تولید آلومینیوم توسط شرکت آلومینیوم ایران (ایرالکو)

باشگاه آلومینیوم: ثبت رکورد بی سابقه افزایش تولید فلز آلومینیوم به بیش از 185 هزار تن در شرکت آلومینیوم ایران ( ایرالکو ) در سال 1399

سه شنبه 21 اردیبهشت 1400 ساعت 15:17

به گزارش باشگاه آلومینیوم به نقل از روابط عمومی و صنعتی ایرالکو، شرکت آلومینیوم ایران به عنوان نخستین تولید کننده شمش آلومینیوم در خاورمیانه و ایران و پرچم دار تولید و توسعه صنعت آلومینیوم کشور، با  برنامه ریزی صحیح و دور اندیشانه و حمایت‌های هیات مدیره و مدیرعامل محترم و همچنین با عزمی جزم و همت و تلاش مثال زدنی کارگران و کارکنان خود و با اجرای دقیق استراتژی‌های تامین مواد اولیه و تولید که معطوف به تعریف راه تولید از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در سال 1399 بوده است، بار دیگر توانست برگ زرین دیگری در تحقق عملکرد این شرکت در سال "جهش تولید" به ثبت برساند و بیرق صنعت کشور را سرافراز نگاه دارد.

بررسی آمارهای ثبت شده در سال 1399 در شرکت آلومینیوم ایران در موضوع های تولید، فروش و صادرات آلومینیوم، نشان از توجه و اهتمام ویژه ایرالکو به موضوع سال 1399 یعنی جهش تولید بوده است. ایرالکو در سال 1399 با تکیه بر مدیریت راهبردی و توان و تخصص مدیران و پرسنل خود، توانست رکورد تولید خود در سابقه بیش از 5 دهه فعالیت کارخانه را شکسته و برای نخستین بار به رقم 185030 هزار تن تولید فلز آلومینیوم دست یابد. افزایش میزان صادرات شرکت به 120 میلیون دلار در سال 1399 و انتخاب ایرالکو به عنوان صادر کننده نمونه ملی کشور و صادر کننده نمونه استانی گواه دیگری بر این مدعاست. این موفقیت در حالی به دست آمده که علاوه بر مشکلات و مسایل ناشی از تحریم‌های ظالمانه موجود که تأمین مواد اولیه با مشکلات فراوان روبرو ساخته بود، شرایط سخت حاصل از ویروس کرونا نیز در سال 1398 و 1399 وجود داشت.

تعداد بازدید : 1456

ثبت نظر

ارسال