Fa En سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 ساعت 3 و 10 دقیقه

دستورکار قرار گرفتن معوقات کارگران کارخانه‌های آلومینیوم و روی بندرعباس

دستورکار قرار گرفتن معوقات کارگران کارخانه‌های آلومینیوم و روی بندرعباس

باشگاه آلومینیوم: رییس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان گفت: معوقات کارگران کارخانه‌های آلومینیوم المهدی هرمزگان و روی بندرعباس پرداخت می‌شود.

سه شنبه 14 آذر 1402 ساعت 10:58

باشگاه آلومینیوم- خلیل قاسمی رییس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در خصوص بررسی مشکلات و تصمیم‌گیری در خصوص واحدهای تولیدی آلومینیوم المهدی و روی بندرعباس افزود: این واحدهای تولیدی در فرآیند واگذاری در سال‌های گذشته موضوعاتی داشتند که همین امر باعث چالش‌هایی در حوزه تولید و همچنین معوقاتی در حوزه کارگری شده بود.

وی بیان کرد: با حمایت استاندار هرمزگان و وزیر صنعت، معدن و تجارت در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در سطح ملی و استانی مقرر شد که معوقات کارگری این شرکت‌ها در ۲ ماه گذشته بروزرسانی و پرداخت شده و همچنین مواد اولیه این شرکت‌ها در حوزه تولید براساس نیازمندی‌های شرکت‌ها هرچه سریع‌تر فراهم شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان عنوان کرد: چالش‌های حوزه صادرات این کارخانه‌ها نیز بررسی و مقرر شد برای روان سازی آن اقدام شود.

کارگران این واحدهای تولیدی حدود ۲ هفته قبل برای احقاق حقوق و مزایای معوق خود با حضور در فرمانداری بندرعباس از مسئولان یاری خواستند.

منبع: دنیای معدن

تعداد بازدید : 496

ثبت نظر

ارسال