Fa En شنبه 1 اردیبهشت 1403 ساعت 12 و 22 دقیقه

حضور بیش از پیش شرکت‌ها پس از کرونا در بازار آلومینیوم

حضور بيش از پيش شركت‌ها پس از كرونا در بازار آلومينيوم

باشگاه آلومینیوم، بسیاری از شرکت‌های بزرگ و صاحب‌نام بازار آلومینیوم در شرایط پساکرونا درحال حضور بیش از پیش در بازار هستند. عمده شرکت‌ها سعی دارند با توجه به پیش‌بینی افزایش تقاضا در شرایط پساکرونا، تولید خود را گسترش دهند.

سه شنبه 29 تیر 1400 ساعت 16:43

باشگاه آلومینیوم- از آن جمله می‌توان به شرکت نروژی نورسک‌هیدرو اشاره نمود. این شرکت نروژی اعلام نموده که برخی از واحدهای تعطیل‌شده خود را در واکنش به افزایش تقاضا در بازار، بازگشایی خواهد کرد. ازجمله می‌توان به آغاز به‌کار مجدد واحد اکستروژن شرکت نورسک‌هیدرو در سوئد اشاره نمود که چندین سال قبل تعطیل شده بود. به‌گفته‌ی شرکت نروژی نورسک‌هیدرو، به‌دلیل افزایش تقاضا برای پروفیل‌های آلومینیومی در بازار، شرکت هیدرو اقدام به بازگشایی این واحد در سوئد کرده است.

قرار است با بازگشایی این واحد، ظرفیت تولید پروفیل‌های آلومینیومی ساخته‌شده با آلومینیوم بازیافتی، افزایش یابد. به‌گفته شرکت نورسک‌هیدرو، ظرفیت تولید پروفیل آلومینیومی شرکت با احتساب راه‌اندازی این واحد، 20 درصد افزایش خواهد یافت. قرار است در پاییز 2021، این واحد به بهره‌برداری کامل برسد.

شرکت هیدرو یک پرس اکستروژن به این مجموعه خواهد افزود که ظرفیت این واحد را 10 هزار تن افزایش می‌دهد. این واحد تولیدکننده پروفیل‌هایی باکیفیت خواهد بود.

شرکت نروژی نورسک‌هیدرو در میان شرکت‌هایی قرار دارد که کاهش آلاینده‌های زیست‌محیطی را در برنامه خود قرار داده‌اند. این شرکت اعلام نموده که تا سال 2030، آلایندگی زیست‌محیطی تولیدشده توسط این شرکت 30 درصد کاهش خواهد یافت و همزمان ظرفیت بازیافت فلزی شرکت افزایش می‌یابد. بازگشایی واحد سوئد، گامی در جهت اهداف آتی این شرکت خواهد بود.

تعداد بازدید : 619

ثبت نظر

ارسال