Fa En پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 ساعت 18 و 18 دقیقه

به زودی تدابیر بانك مركزی برای آرامش بازار ارز اعلام می شود

به زودی تدابیر بانك مركزی برای آرامش بازار ارز اعلام می شود

یکشنبه 18 دی 1390 ساعت 20:23

عضو شورای پول و اعتبار گفت : كارشناسان بانك مركزی ، وزارتخانه های صنعت ، معدن و تجارت و اقتصادی و امور دارایی در جلسات سه جانبه مجموعه تدابیری را برای كنترل و آرامش بازار ارز طراحی كردند كه به زودی اعلام می شود.

مهدی غضنفری  شامگاه شنبه در حاشیه هفتمین اجلاس كمیسیون مشترك اقتصادی و فنی ایران و ویتنام در پاسخ به پرسش ایرنا در باره تدابیر بانك مركزی برای كاهش التهابات بازار ارز گفت : اخیرا جلسات مشتركی بین كارشناسان بانك مركزی و وزارتخانه های صنعت، معدن و تجارت و امور اقتصادی ودارایی برگزار شده و بزودی پس ازتایید نهایی بانك مركزی اعلام می شود.

وزیر صنعت ، معدن و تجارت با ابراز اطمینان از تاثیر برنامه های پیش بینی شده جهت بهبود نرخ ارز گفت: منتظر هستیم تا بانك مركزی پس از بررسی نهایی تدابیر را اعلام كند و مطمئنم دراین صورت بازار ارز به زودی به سمت آرامش حركت خواهد كرد.

وی با بیان این جمله كه طبیعی است همه تصمیمات و اجرای آنها با محوریت بانك مركزی و مدیریت موثر آن بانك اجرایی خواهد شد ، افزود: خوشبختانه به هیچ وجه در كشور كمبود منابع ارزی وجود ندارد فقط نوع تخصیص و توزیع آن باید مدیریت شود تا التهابات به حداقل رسیده و بازار كار خود را انجام دهد.

تعداد بازدید : 900

ثبت نظر

ارسال