Fa En جمعه 28 اردیبهشت 1403 ساعت 7 و 50 دقیقه

برای حمله به ایران اجازه نمی گیریم

برای حمله به ایران اجازه نمی گیریم

رژیم صهیونیستی همچنان به جنگ روانی خود در خصوص حمله به ایران ادامه می دهد

>

پنجشنبه 11 اسفند 1390 ساعت 0:20

مشرق به نقل از العربیه نوشت: رژیم صهیونیستی از ایالات متحده در مواجهه با ایران فاصله گرفت. روزهاست که با شدت گرفتن مشاجره ساختگی غرب با ایران بر سر پرونده ای هسته ای این کشور بحث حمله به تاسیسات هسته ای ایران مطرح شده است. ایران سالهاست که فعالیت های صلح آمیز هسته ای خود را دارد و غرب نیز همراستا با این توسعه تکنولوژی هسته ای ایران تلاش می کند با ابزار تحریم و البته تهدید های لفظی تهران را از حرکت بازدارد . رژیم صهیونیستی در این سالها هربار نوک پیکان انتقادهای بین المللی علیه فعالیت هایش در منطقه و نوار غزه و کرانه باختری گرفته شده است، با فراکنی ایران را بهانه کرده و آن را تهدیدی برای خود خوانده است.

سایت العربیه در خبری به نقل از یکی از منابع نزدیک به ارتش رژیم صهیونیستی آب پاکی را بر دست امریکایی ها در خصوص تقابل نظامی ایران و رژیم صهیونیستی ریخته و می نویسد: تل آویو اگر تصمیم قطعی در خصوص حمله به ایران اتخاذ کند از واشنگتن اجازه نخواهد خواست و البته به کاخ سفید اعلام هم نخواهد کرد.

این اظهارات در حالی مطرح می شود که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی چند روز دیگر مهمان باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا در کاخ سفید خواهد بود. این منبع اسرائیلی به العربیه می گوید: در شرایطی که تصمیم ما برای حمله به ایران قطعی شود ایالات متحده را در نیمه تاریک نگاه خواهیم داشت تا واشنگتن با اعتراض های همیشگی اش مانع از این حرکت نشود.

کاخ سفید با توجه به ضعف منطقه ایش به واسطه جنگ های افغانستان و عراق و حوادث خیزش های عربی در ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ مایل به آغاز جنگی دیگر در منطقه آن هم با ایران نیست. تحلیل گران امریکایی بارها هشدار داده اند که هرگونه حمله نظامی به ایران تنها برنامه هسته ای این کشور را به تعویق می اندازد اما اراده تهران را برای دستیابی به تکنولوژی کامل هسته ای جدی تر می کند. مقام های رده بالای امریکایی از رئیس ستاد ارتش تا وزیر دفاع و مشاور امنیت ملی بارها به اسراییل در خصوص حمله به ایران هشدار داده اند.

سایت العربیه در خصوص این خبر از کاخ سفید نیز نظرخواهی کرد که مقام های این نهاد نظامی ازهرگونه تایید یا تکذیب آن سرباز زدند

تعداد بازدید : 1182

ثبت نظر

ارسال