Fa En جمعه 28 اردیبهشت 1403 ساعت 7 و 50 دقیقه

بالاخره بشار اسد کجا می رود؟!

بالاخره بشار اسد کجا می رود؟!

علیرضا میبدی: اطلاع دارم که همسر بشار اسد در حال بررسی کشورهای مختلف برای عزیمت به آنجا بعد از سقوط حکومت است. کشورهای ونزوئلا، ایران و روسیه در اولویت خانواده اسد قرار دارند.

چهارشنبه 26 بهمن 1390 ساعت 19:1

"علیرضا میبدی" از مجریان ثابت شبکه سلطنت طلب پارس به بهانه تحلیل وضعیت سوریه، مدعی شد: «با توجه به اخبار رسیده، بشار اسد قادر به حفظ قدرت نخواهد بود. اطلاع دارم که همسر او در حال بررسی کشورهای مختلف برای عزیمت به آنجا بعد از سقوط حکومت است. کشورهای ونزوئلا، ایران و روسیه در اولویت خانواده اسد قرار دارند.»
وی در ادامه با نقض گفته های چند لحظه پیش خود، اظهار داشت: «یک تاجر ایرانی در جزیره کیش منزلی مسکونی برای بشار اسد خریداری کرده است اما با توجه به روحیات خانواده بشار اسد و وضعیت خاص مذهبی در ایران، من فکر نمی کنم بتوانند در آنجا دوام بیاورند. ونزوئلا هم به خاطر بیماری "هوگو چاوز" شرایط مناسبی نخواهد داشت. به روسیه هم بعید است بروند...»!
میبدی سپس پیش بینی کرد: «اسد اگر الآن بخواهد از حکومت کناره گیری کند احتمالا کشورهای فرانسه، آلمان، آمریکا، انگلیس و کشورهای عربی به او پناهندگی می دهند اما اگر مقاومت کند بعدا هیچ کدام از این کشورها راهش نمی دهند. در نتیجه مجبور است به کاستاریکا یا یک کشور دیگر در آمریکای لاتین برود؛ البته آن ها هم معلوم نیست اسد و خانواده اش را راه بدهند.»!!

احتمالا این هم از جدیدترین متدهای ابداعی سلطنت طلبان در پیش بینی تحولات سیاسی است. "میبدی" تقریبا تمام دنیا را ظرف کمتر از 5 دقیقه دور زد ولی بالاخره نتوانست تصمیم بگیرد که بشار اسد را در کجا اقامت بدهد!؟

 

 

تعداد بازدید : 980

ثبت نظر

ارسال