Fa En دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 ساعت 17 و 22 دقیقه

اهدای تندیس زرین ششمین اجلاس سراسری مسوولیت پذیری اجتماعی و فرهنگ سازمانی به شرکت آلومینای ایران

اهدای تندیس زرین ششمین اجلاس سراسری مسوولیت پذیری اجتماعی و فرهنگ سازمانی به شرکت آلومینای ایران

باشگاه آلومینیوم: ششمین اجلاس سراسری مسوولیت پذیری اجتماعی و فرهنگ سازمانی سوم مهرماه ۱۴۰۲ در سالن همایش‌های بین المللی صدا و سیمای تهران برگزار و تندیس زرین این همایش به شرکت آلومینای ایران اهدا شد.

دوشنبه 10 مهر 1402 ساعت 12:9

باشگاه آلومینیوم- این اجلاس با هدف جلب توجه سازمان‌ها، شرکت‌ها و کارآفرینان به اهمیت موضوع مسوولیت اجتماعی و با راهبرد‌های تامین سلامت غذایی و دارویی و حفظ محیط زیست و به منظور ارائه مدل مناسب مسوولیت اجتماعی در مرکز همایش‌های بین المللی صداوسیما و با مشارکت وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی، آموزش و پرورش، صنعت، معدن و تجارت، فرهنگ و ارشاد اسلامی، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و همچنین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان حفاظت محیط زیست و … به عنوان حامی برگزار می‌گردد.

این رویداد با سخنرانی دکتر ممیز عضو هیات علمی دانشگاه تهران به عنوان دبیر علمی همایش آغاز و در ادامه کلانتری مدیرعامل انجمن بهره وری، دکتر قوامی معاون پارلمانی وزارت اقتصاد و دارایی، دکتر خزایی ریاست کمیته علمی مراسم، و دیگر صاحب نظران به ایراد سخن پرداختند.

در بخش پایانی این رویداد از فعالان، صاحب نظران و مدیران موفق که پس از ارزیابی‌های صورت گرفته توسط کمیته علمی این اجلاس انتخاب شدند، تقدیر شد.

در پایان تندیس زرین این همایش به آقای شهبازی نژاد نائب رئیس هیات مدیره شرکت آلومینای ایران اهدا شد.

منبع:‌می متالز

تعداد بازدید : 673

ثبت نظر

ارسال