Fa En پنجشنبه 9 فروردین 1403 ساعت 20 و 27 دقیقه

مدیرعامل مجتمع آلومینیوم جنوب در نخستین بازدید خود از کارخانه:

آموزش، ارتقاء و رفاه کارگران در اولویت است/ نیروگاه باید ساخته شود

آموزش، ارتقاء و رفاه کارگران در اولویت است/ نیروگاه باید ساخته شود

باشگاه آلومینیوم: مدیرعامل مجتمع آلومینیوم جنوب گفت: دغدغه اول من وجود نیروگاه در کنار آلومینیوم است، زیرا نیروگاه مقدم بر توسعه است و اگر نیروگاه وجود نداشته باشد در آینده آلومینیوم شکست می‌خورد.

شنبه 6 شهریور 1400 ساعت 11:31

به گزارش باشگاه آلومینیوم به نقل از بورس نیوز، مهدی زحتمکش، مدیرعامل مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب در نخستین سفر خود به شهرستان لامرد در جمع مدیران و سرپرستان این مجتمع بزرگ صنعتی در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره زنده‌یاد اکبر ترکان رئیس پیشین هیئت‌مدیره مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب اظهار کرد: این طرح بزرگ صنعتی از ۱۴ سال پیش کلید خورد و در سال ۹۴ احداث آن با جدیت آغاز شد که از همه افرادی که در این سال‌ها دست‌اندرکار استقرار بزرگ‌ترین و مدرن‌ترین کارخانه آلومینیوم کشور بودند تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه امروز نیروی انسانی بسیار خوب و جوان در سالکو وجود دارد، افزود: دغدغه اول من وجود نیروگاه در کنار آلومینیوم است، زیرا نیروگاه مقدم بر توسعه است و اگر نیروگاه وجود نداشته باشد در آینده آلومینیوم شکست می‌خورد که همه دیدیم در همین تابستان کارخانه در موضوع برق تحت فشار قرار گرفت.

زحمتکش ادامه داد: از روز اول شروع کارى خود پیگیری‌ها و نامه‌نگاری‌های لازم در این زمینه را آغاز کرده‌ایم تا بتوانیم با کمک‌های نماینده مردم در مجلس این استرس که همیشه همراه سالکو بوده را برطرف کنیم و شاهد احداث نیروگاه کلاس F باشیم.

وى با بیان اینکه مقدمات و برنامه‌ریزى‌هاى لازم براى تولید ٣٠٠ هزار تن تا پایان آذرماه را انجام داده‌ایم، گفت: ما به افق‌هاى بلندتر نگاه مى‌کنیم و تلاش خواهیم کرد خواسته به‌حق شهرستان لامرد و سهامداران شرکت که توسعه طرح و احداث فاز دوم و سوم آلومینیوم است را تحقق ببخشیم و به تولید یک میلیون تن دست پیدا کنیم.

مدیرعامل مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب خاطرنشان کرد: رفاه، آموزش و ارتقاء پرسنل مجتمع و خانواده‌هاى کارکنان از دغدغه‌هاى مهم من است و از هیچ تلاشى در این زمینه فروگذارى نخواهیم کرد.

زحمتکش با تأکید بر آنکه «معتقدم استفاده از نیروى بومى اثرگذارى فراوانى دارد»، خاطرنشان کرد: امروز افتخار بزرگى نصیب بنده شده که در خدمت مردم شریف شهرستان لامرد هستم. در حوزه توجه به مسائل اجتماعى و فرهنگى یکى از مجموعه‌هاى بزرگ صنعتى هستیم که باید نقش‌آفرین و اثرگذار باشیم و قطعاً از خدمات و مسئولیت‌های اجتماعى غافل نخواهیم بود.

گفتی است، مدیرعامل مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب همچنین با موسوى نماینده مردم شهرستان‌هاى لامرد و مهر در مجلس شوراى اسلامى و حجت‌الاسلام حسین‌زاده امام‌جمعه لامرد دیدار کرد.

تعداد بازدید : 495

ثبت نظر

ارسال