Fa En شنبه 8 اردیبهشت 1403 ساعت 16 و 43 دقیقه

امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک دانشگاه آزاد و شرکت مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب

امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک دانشگاه آزاد و شرکت مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب

باشگاه آلومینیوم: تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی و شرکت مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب منعقد و امضا شد.

شنبه 23 دی 1402 ساعت 20:7

به گزارش باشگاه آلومینیوم، مهندس مهدی زحمتکش مدیرعامل شرکت مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب در نشست امضای این تقاهم نامه همکاری که در محل سالن کنفرانس این شرکت برگزار شد، اظهار داشت: هدف از امضای این تفاهم نامه، استفاده از توانمندی های علمی و توسعه همکاری های آموزشی تحقیقاتی، فناوری و اجرایی در جهت استمرار ارتباط سازمان یافته بین شرکت مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب و دانشگاه آزاد اسلامی به منظور هم افزایی بیشتر است.

مدیر عامل شرکت مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب با اشاره به فعالیتهای این شرکت و نقش دانشگاه در توسعه این صنعت مهم و کاربردی گفت: در بخش پژوهشی این شرکت نیازمند داشتن ارتباط تنگاتنگ علمی با مراکز تولید علم یعنی دانشگاه هاست که می طلبد با برنامه ریزی مدون، با ارتباط موثر و سازنده از این تعاملات به نفع توسعه کشور قدم برداشته شود.

مهندس زحمتکش تعامل و همکاری با مراکز علمی و دانشگاهی را از ضرورت های توسعه صنعتی در کشور و استان فارس دانست و گفت: دانشگاه و مراکز صنعتی باید ایجاد اشتغال برای جوانان تحصیلکرده را به عنوان یک دغدغه مشترک پیگیری کند.

وی افزود: شرکت مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب این آمادگی را دارد که از تمام ظرفیت های پژوهشی، تحقیقاتی و آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی برای حل مسائل صنعتی استفاده نماید.

در ادامه این نشست دکتر سروری مجد، قائم مقام دانشگاه آزاد اسلامی کشور نیز گفت: دانشگاه آزاد اسلامی همسو با دیگر دانشگاه های معتبر جهان حمایت از شرکت های دانش بنیان و همچنین تقویت ارتباط با صنایع و مراکز تولیدی را جزو اولویت های پژوهشی خود تعریف کرده است و امیدواریم این رویکرد زمینه توسعه متوازن را در کشور و استان فارس فراهم آورد.

در پایان این نشست که با اظهار نظر سایر معاونان و مدیران این دو مجموعه همراه بود، مصوبات مورد تایید دو طرف، طی یک تفاهم نامه به امضای طرفین رسید و مقرر شد در این راستا گام های مفید و موثری برای ایجاد تعامل بیشتر با نگاه به توسعه فناورانه برداشته شود.

منبع: روابط عمومی سالکو

تعداد بازدید : 408

ثبت نظر

ارسال