Fa En چهارشنبه 29 فروردین 1403 ساعت 2 و 36 دقیقه

آلومینا جاجرم ۵۰۰ بسته معیشتی به زلزله زدگان اهدا کرد

آلومینا جاجرم ۵۰۰ بسته معیشتی به زلزله زدگان اهدا کرد

باشگاه آلومینیوم: کمک‌های مومنانه شرکت آلومینای جاجرم در یک اقدام جهادی با تهیه ۵۰۰ بسته معیشتی به کمک مددجویان زلزله زده آمدند.

دوشنبه 3 خرداد 1400 ساعت 14:42

به گزارش باشگاه آلومینیوم به نقل از جاجرم، مجید الهی راد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی در گفتگویی از پیوستن شرکت آلومینای جاجرم به رزمایش ایران همدل خبر داد و گفت: این کارخانه با تهیه بسته های معیشتی به کمک مددجویان آسیب دیده از زلزله آمد.

در ادامه وی ارزش هر سبد معیشتی را ۴ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: این سبد های معیشتی بین مددجویان آسیب دیده از زلزله گرمه و جاجرم توزیع می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی مجموعه مبلغ هزینه شده برای این بسته‌ها را 2 میلیارد  ریال عنوان کرد و یاد آور شد: این بسته های معیشتی شامل برنج، روغن سرخ کردنی، روغن خوراکی، سویا، ماکارونی، قند و خرما است.

الهی راد خاطرنشان کرد: از مجموع بسته های اهدایی ۲۰۰ بسته تهیه شده بین مددجویان شهرستان گرمه و ۳٠٠ بسته نیز بین مددجویان شهرستان جاجرم توزیع می شود.

وی در ادامه از کارکنان دستگاه های اجرایی و مردم نوعدوست استان برای همدردی و کمک به زلزله زدگان شهرستان های گرمه و جاجرم دعوت به همکاری کرد.

وی گفت: به دنبال وقوع حادثه زمین‌لرزه گرمه و جاجرم متاسفانه تعداد زیادی از مددجویان نیازمند مایحتاج اولیه زندگی هستند که خواهشمند است به منظور دستگیری از این عزیزان از طریق کد اسان پرداخت #058*۸۸۷۷* و یا اهدای کمک های خود به مراکز نیکوکاری سطح استان اقدام کنند.

تعداد بازدید : 541

ثبت نظر

ارسال