Fa En شنبه 8 اردیبهشت 1403 ساعت 12 و 44 دقیقه

آلوم فیکس؛ تولیدکننده انواع یراق‌آلات و دستگیره‌های طرح اروپایی درب و پنجره‌های آلومینیومی

آلوم فيكس؛ توليدكننده انواع يراق‌آلات و دستگيره‌هاي طرح اروپايي درب و پنجره‌هاي آلومينيومي

باشگاه آلومینیوم: مجتمع تولیدی صنعتی اروم آلیاژ که از سال 1359 فعالیت خود را در تولید پروفیل های آلومینیومی در استان آذربایجان غربی شهر ارومیه آغاز کرده است و هم اکنون یکی از بزرگترین شرکت‌های برتر تولیدکننده انواع پروفیل‌های آلومینیومی صنعتی، اختصاصی و ساختمانی و تولید درب و پنجره های دوجداره آلومینیومی و ترمال بریک در کشور می‌باشد، با تکیه بر نزدیک به نیم قرن تجربه خود در صنعت آلومینیوم افتخار دارد که از زیرمجموعه جدید شرکت که واحد تولیدی یراق آلات آلومینیومی می‌باشد با برند تجاری "آلوم فیکس" رونمایی نماید.

یکشنبه 14 آبان 1402 ساعت 0:16

به گزارش باشگاه آلومینیوم،‌ ﻣﺠﺘﻤﻊ ﺗﻮﻟﯿﺪی آﻟﻮم‌ﻓﯿﮑﺲ ﺗﻮﻟﯿﺪﮐﻨﻨﺪه اﻧﻮاع دﺳﺘﮕﯿﺮه‌ﻫﺎی ﻃﺮح اروﭘﺎﯾﯽ درب و ﭘﻨﺠﺮه‌ﻫﺎی آﻟﻮﻣﯿﻨﯿﻮﻣﯽ و اﻧﻮاع ﯾﺮاق‌آﻻت آﻧﻬﺎ از سال 1400 در شهر ارومیه شروع به فعالیت نموده است.

ﻣﺠﺘﻤﻊ ﺗﻮﻟﯿﺪی آﻟﻮم‌ﻓﯿﮑﺲ در زمینی به مساحت 6500 مترمربع با تعداد 3 سالن تولید شامل ﺑﺨش‌‌‌های ﻣﺨﺘﻠﻒ ﺧﻂ ﺗﻮﻟﯿﺪ یراق‌آلات و دستگیره‌ها با تجهیزاتی از قبیل: ذوب و ﺗﺰرﯾﻖ ﺗﺤﺖ‌ﻓﺸﺎر (داﯾﮑﺳﺖ)، ﺑﺮش ﺗﻤﺎم اﺗﻮﻣﺎﺗﯿﮏ، ﭘﺮس و ﭘﺎﻧﭻ ﻗﻄﻌﺎت، ﻣﺎﺷﯿنﮑﺎری، ﭘﻮﻟﯿﺶ، ﺷﺴﺘﺸﻮ، ﺗﺰرﯾﻖ ﭘﻼﺳﺘﯿﮏ، رﻧﮓ‌ﮐﺎری وﻣﻮﻧﺘﺎژ است که تمامی تولیدات پس از انجام کنترل کیفی ﺑﺴﺘﻪ‌ﺑﻨﺪی و برای مشتریان ارسال می‌گردند.

در ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ "آلوم فیکس" ﺑﺎ ﻫﺪف ﺗﻮﺳﻌﻪ اﯾﻦ ﺻﻨﻌﺖ ﺑﺮاﺳﺎس ارﺗﻘﺎ ﮐﯿﻔﯿﺖ و ﻧﻮآوری و ﺑﺎ ﺑﮑﺎرﮔﯿﺮی ﻓﻨﺎوری روز دﻧﯿﺎ ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ‌ای ﮐﺎﻣﻞ از ﻣﺤﺼﻮﻻﺗﯽ زﯾﺒﺎ و ﺑﺎ ﮐﯿﻔﯿﺖ را ﻃﺮاﺣﯽ و ﺗﻮﻟﯿﺪ شده است. ﻫﺪف "آﻟﻮم‌ﻓﯿﮑﺲ" اراﺋﻪ ﺳﯿﺴﺘﻢ‌ﻫﺎی ﭘﯿﺸﺮﻓﺘﻪ در ﺻﻨﻌﺖ ﻃﺮاﺣﯽ و ﺗﻮﻟﯿﺪ ﯾﺮاق‌آﻻت آﻟﻮﻣﯿﻨﯿﻮﻣﯽ اﺳﺖ ﮐﻪ ﻣﺘﻨﺎﺳﺐ ﺑﺎ اﻧﻮاع ﻧﯿﺎزﻫﺎ و ﺳﻠﯿﻘﻪ‌ﻫﺎی ﻣﺘﻨﻮع ﻣﺼﺮف‌ﮐﻨﻨﺪﮔﺎن ﺑﺎﺷﺪ.

از جمله تولیدات مجتمع آلوم‌فیکس می‌توان به دستگیره‌های پنجره تک زبانه، دستگیره درب ، انواع فیکسرهای زیردکمه پلاستیکی ، پانچی ، ترمال و دکمه فلزی و چرخ جام بالکن اشاره نمود  که به زودی محصولات جدیدی همچون دستگیره دوزبانه، دستگیره انگشتی، لولای دوتکه و سه تکه و بلبرینگ‌های تک چرخ و دوچرخ به سبد تولیدات این مجموعه اضافه خواهند شد.

همانطور که می‌دانیم ﯾﺮاق‌آﻻت در درب و ﭘﻨﺠﺮه‌ﻫﺎی آﻟﻮﻣﯿﻨﯿﻮﻣﯽ اﻫﻤﯿﺖ و ﻧﻘﺶ ﺑﺴﯿﺎر ﮐﺎرﺑﺮدی دارﻧﺪ و ﻻزم اﺳﺖ ﮐﻪ از ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﻣﺘﺮﯾﺎل‌ﻫﺎ ﺑﺮای ﺗﻮﻟﯿﺪ آنها اﺳﺘﻔﺎده ﺷﻮد. آلوم‌فیکس، ﺑﺎ اﺳﺘﻔﺎده از داﻧﺶ روز و ﺗﺠﻬﯿﺰات ﭘﯿﺸﺮﻓﺘﻪ‌ی ﺗﻮﻟﯿﺪ در ﻣﺴﯿﺮ رﺷﺪ و ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺑﺎ ﻫﺪف ﻋﺮﺿﻪ ﺑﺎﮐﯿﻔﯿﺖ‌ﺗﺮﯾﻦ و زﯾﺒﺎﺗﺮﯾﻦ ﯾﺮاق‌آﻻت آﻟﻮﻣﯿﻨﯿﻮم ﻫﻤﻮاره ﻫﻤﺮاه و ﻫﻤﮕﺎم ﺑﺎ آﺧﺮﯾﻦ ﺗﮑﻨﻮﻟﻮژی روز دﻧﯿﺎ در ﮐﻨﺎر ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن ﺧﻮد خواهد بود ﺗﺎ ﻋﻼوه ﺑﺮ ﮐﯿﻔﯿﺖ ﺑﻬﺘﺮ و زﯾﺒﺎﯾﯽ ﺑﯿﺸﺘﺮ، ﻣﺤﺼﻮﻟﯽ بهﺮوز ﺑﺎ آﺧﺮﯾﻦ ﺗﮑﻨﻮﻟﻮژی در دﻧﯿﺎ ﺑﻪ ﻣﺼﺮف‌ﮐﻨﻨﺪه اراﺋﻪ ﻧﻤﺎﯾد.

ﻣﺰﯾﺖ اﺳﺘﻔﺎده از ﯾﺮاق‌آﻻت آﻟﻮﻣﯿﻨﯿﻮﻣﯽ ﮐﻪ ﯾﮑﯽ از اﺻﻠﯽ‌ﺗﺮﯾﻦ اﺟﺰا در ﺗﻮﻟﯿﺪ و ﻣﻮﻧﺘﺎژ درب و ﭘﻨﺠﺮه‌ﻫﺎ به‌شمار می‌رود، ﺑﺴﯿﺎر ﻓﺮاوان اﺳﺖ، راﺣﺘﯽ در ﺑﺎز و ﺑﺴﺘﻪ ﮐﺮدن و اﻓﺰاﯾﺶ اﯾﻤﻨﯽ ﭘﻨﺠﺮه دو ﻣﻮرد از ﻣﻬﻤﺘﺮﯾﻦ ﻣﺰاﯾﺎی دﺳﺘﮕﯿﺮه و دﯾﮕﺮ ﯾﺮاق‌آﻻت ازﺟﻤﻠﻪ ﻓﯿﮑﺴﺮ، ﻟﻮﻻ و ... اﺳﺖ. ﻋﻼوه ﺑﺮ اﯾﻦ اﺳﺘﻔﺎده از ﯾﺮاق‌آﻻت مناسب، ﺳﺒﺐ زﯾﺒﺎﯾﯽ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﻧﻤﺎی ﭘﻨﺠﺮه و اﻓﺰاﯾﺶ وﯾﮋﮔﯽ ﻋﺎﯾﻖ‌ﺑﻮدن آن ﻣﯽ‌ﺷﻮد. قابل ذکر است که در ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ ﺗﻮﻟﯿﺪی آﻟﻮم‌ﻓﯿﮑﺲ ﻋﻼوه ﺑﺮ رﻧﮓﻫﺎی ﻣﻮﺟﻮد در ﺑﺎزار اﻣﮑﺎن و ﻗﺎﺑﻠﯿﺖ رﻧﮓ‌آﻣﯿﺰی دﺳﺘﮕﯿﺮه و ﯾﺮاق‌آﻻت ﺑﻪ ﺳﻔﺎرش ﻣﺸﺘﺮی وﺟﻮد دارد.

از ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن اﯾﻦ ﻧﻮع ﯾﺮاق‌آﻻت میﺘﻮان ﺑﻪ ﺗﻮﻟﯿﺪ و ﻣﻮﻧﺘﺎژﮐﻨﻨﺪﮔﺎن اﻧﻮاع درب و ﭘﻨﺠﺮه‌ﻫﺎی دوﺟﺪاره آﻟﻮﻣﯿﻨﯿﻮﻣﯽ ﻧﺮﻣﺎل، ﺗﺮﻣﺎل‌ﺑﺮﯾﮏ و ﻓﺮوﺷﻨﺪﮔﺎن اﻧﻮاع ﯾﺮاق‌آﻻت درب و ﭘﻨﺠﺮه اﺷﺎره ﻧﻤﻮد.

دﺳﺘﮕﯿﺮه درب و ﭘﻨﺠﺮه ﯾﮑﯽ از ﭘﺮﮐﺎرﺑﺮدﺗﺮﯾﻦ اﺷﯿﺎء اﺳﺖ ﮐﻪ ﻣﺎ روزاﻧﻪ ﺑﺪون آﻧﮑﻪ ﺗﻮﺟﻪ ﮐﻨﯿﻢ ﺑﺎرﻫﺎ از آن اﺳﺘﻔﺎده ﻣﯽﮐﻨﯿﻢ. ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﺗﻨﻮع دﺳﺘﮕﯿﺮه‌ﻫﺎ در ﺑﺎزار اﯾﺮان ﮔﺰﯾﻨﻪ‌ﻫﺎی ﻣﺘﻨﻮﻋﯽ دراﺧﺘﯿﺎر ﻣﺼﺮف‌ﮐﻨﻨﺪﮔﺎن ﻋﺰﯾﺰ ﺑﺮای اﻧﺘﺨﺎب ﻗﺮار دارد. ﺑﺪﯾﻦ‌ﻣﻨﻈﻮر در ﻫﻨﮕﺎم ﺧﺮﯾﺪ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﻪ ﮐﯿﻔﯿﺖ، ﻣﺘﺮﯾﺎل ﺗﻮﻟﯿﺪی، ﻃﺮح، رﻧﮓ و زﯾﺒﺎﯾﯽ ﻇﺎﻫﺮی آن ﺗﻮﺟﻪ ﮐﺎﻓﯽ ﮐﺮد. ﺑﺎ ﭘﯿﺸﺮﻓﺖ ﺻﻨﺎﯾﻊ ﯾﺮاق‌آﻻت و ﻣﻌﻤﺎری، ﻃﺮاﺣﯽ اﻧﻮاع دﺳﺘﮕﯿﺮه ﻧﯿﺰ دﺳﺘﺨﻮش ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺴﯿﺎری ﺷﺪه و اﻣﺮوزه اﻧﻮاع ﻣﺘﻔﺎوﺗﯽ از ﻃﺮح‌ﻫﺎ و رﻧﮓ‌ﻫﺎ در ﺑﺎزار ﻣﻮﺟﻮد اﺳﺖ. ﻣﺠﺘﻤﻊ ﺗﻮﻟﯿﺪی آﻟﻮم‌ﻓﯿﮑﺲ ﺑﺎ ﻫﺪف ﻋﺮﺿﻪ ﺑﺎﮐﯿﻔﯿﺖ‌ﺗﺮﯾﻦ و زﯾﺒﺎﺗﺮﯾﻦ ﯾﺮاق‌آﻻت آﻟﻮﻣﯿﻨﯿﻮم ﻣﻨﻄﺒﻖ ﺑﺎ آﺧﺮﯾﻦ ﻃﺮاﺣﯽ و ﺗﮑﻨﻮﻟﻮژی روز اروﭘﺎ، ﻣﺤﺼﻮﻻﺗﯽ زﯾﺒﺎ و ﺑﺎﮐﯿﻔﯿﺖ را ﺑﻪ ﺑﺎزار ﻋﺮﺿﻪ نموده است.

مجتمع تولیدی صنعتی اروم آلیاژ پس از سال‌ها تجربه و اجرای تعداد بسیارزیادی پروژه در سراسر کشور، به عنوان یکی از اولین و قدیمی‌ترین شرکت‌ها در صنعت آلومینیوم ایران به پاس اعتماد و همکاری جامعه مهندسان معمار، انبوه سازان، مجریان و مسئولین امر همچنان با نگرش رشد کیفیت در خدمت ایران عزیزمان خواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

تلفن: 32373535-32373737-044

فکس: 32350261-044

آدرس: ارومیه- کیلومتر 7 جاده دریا

سایت: www.alumfix.com

ایمیل: info@alumfix.com

تعداد بازدید : 1052

ثبت نظر

ارسال