Fa En یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 ساعت 10 و 8 دقیقه

افشای ماجرای عجیب تجاوز رییس جمهور به دختر ۱۹ساله

افشای ماجرای عجیب تجاوز رییس جمهور به دختر ۱۹ساله

 «میمی آلفورد» کارمند بازنشسته کلیسا است و به تازگی کتابی نوشته که در آن رابطه خود و جان اف کندی رئیس جمهور ترور شده آمریکا را فاش می کند.

>

سه شنبه 18 بهمن 1390 ساعت 18:36

وی در این کتاب نوشته است وقتی به عنوان کارآموز 19 ساله ای وارد کاخ سفید شده است از سوی رئیس جمهور مورد تجاوز قرار گرفته که این تجاوز رابطه ای اجباری به مدت 18 ماه را به دنبال داشت.

 

وی در کتاب بیوگرافی خود با عنوان «یک راز کهنه: من و جان اف کندی و مسائل بعد از آن» فاش می کند که رئیس جمهور در یک مهمانی در اتاق خصوصی همسر خود در کاخ سفید به او تجاوز کرده است. وی همچنین ادعا می کند رئیس جمهور کندی به این هم اکتفا نمی کند و از دوستش می خواهد با من رابطه جنسی داشته باشد.

 

تمام این اتفاقات در 18 ماه حضور من در کاخ سفید ادامه داشت و تنها با ترور کندی توانستم از دست رئیس جمهور و دوستش خلاص شوم. آلفورد که در حال حاضر 69 سال سن دارد می گوید البته رئیس جمهور با این رابطه اکثر اسرار خصوصی خود را با من در میان می گذاشت.

 

وی در کتابش می نویسد رابطه ما آنقدر نزدیک شده بود که حتی در اتاقهای محرمانه کاخ نیز رفت و آمد می کردم و حتی در مراسم درگذشت نوزاد پسرش «پاتریک» یکی از نزدیک ترین افراد به رئیس جمهور ایستاده بودم که البته تمام این 18 ماه به صورت اجباری سپری شد.

 

بنابراین گزارش، در این کتاب مطالبی درباره نامه های محرمانه کندی نیز آمده است که نشان می دهد دختر 19 ساله چقدر به رئیس جمهور نزدیک شده است که حتی از تصمیمات دولت آمریکا درباره سامانه های موشکی کوبا نیز اطلاع پیدا می کند. وی در کتابش نوشته است که به راحتی به اسناد محرمانه دولتی دسترسی داشت و حتی بعضی از نامه های محرمانه را با صدای بلند برای کندی می خوانده است.

 

در کتاب آلفورد که قرار است 8 فوریه از سوی انتشارات راندوم هاوس وارد بازار شود، خاطر نشان شده که خاطرات معشوقه کندی قرار بود در سال 2003 منتشر شود ولی به دلایلی نامعلوم تا امسال به تاخیر افتاد.

 

 

 

 

تعداد بازدید : 2125

ثبت نظر

ارسال