Fa En پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 ساعت 4 و 55 دقیقه

افزایش ظرفیت تولید چرخ‌های آلومینیومی در هند

افزايش ظرفيت توليد چرخ‌هاي آلومينيومي در هند

باشگاه آلومینیوم: با توجه نیاز روزافزون صنعت خودروسازی هند به قطعات سبک، چرخ‌سازان هندی تصمیم گرفته‌اند بیش از پیش از آلومینیوم به‌عنوان ماده اولیه تولید چرخ استفاده کرده و ظرفیت تولید چرخ آلومینیومی را افزایش دهند.

یکشنبه 24 مرداد 1400 ساعت 12:26

به گزارش باشگاه آلومینیوم، در همین راستا، شرکت چرخ‌سازی ویلز ایندیا (Wheels India) اعلام نموده که واحد تولید چرخ‌های ریختگی جدید خود را در کاندیجای (Kandigai) راه‌اندازی خواهد کرد. ازطرفی این شرکت صادرات به بازار ایالات‌متحده را نیز آغاز کرده است.

مدیرعامل این شرکت هندی اظهار داشته که تقاضا برای چرخ‌های فورج‌شده آلومینیومی در بازار جهانی رو به افزایش است.

پیش‌بینی می‌شود که در سال 2021 تقاضا برای خودرو رو به افزایش باشد. همچنین افزایش قیمت سوخت، نیاز به خودروهای سبک‌وزن را ضروری‌تر ساخته است و لذا بهترین گزینه جایگزین برای فولاد در بدنه خودروها، آلومینیوم خواهد بود.

بر همین اساس، در نیمه نخست سال 2021 شرکت ویلز ایندیا اعلام نمود که فروش این شرکت در این بازه نسبت به نیمه نخست 2020، 25 درصد افزایش داشته است. این شرکت معتقد است که تا پایان سال‌جاری بازهم شاهد افزایش بیش از پیش فروش چرخ‌های آلومینیومی این شرکت خواهیم بود.

رام، مدیرعامل شرکت می‌گوید:"رشد اقتصادی جهان پس از کرونا به‌همراه افزایش تقاضا برای محصولات سبک وزن خودرو نظیر چرخ‌های آلومینیومی، موجب رشد تجارت این شرکت خواهد شد."

تعداد بازدید : 468

ثبت نظر

ارسال