Fa En یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 ساعت 5 و 26 دقیقه

آشنایی با شرکت‌هایی که حرف اول را در ایمنی تولید می‌زنند

آشنايي با شركت‌هايي كه حرف اول را در ايمني توليد مي‌زنند

باشگاه آلومینیوم: وقوع حادثه در تولید آلومینیوم اولیه مسأله‌ای غیرقابل اجتناب است لذا سال‌هاست که رعایت ایمنی به‌عنوان یکی از اولویت‌های اصلی شرکت‌های تولیدکننده آلومینیوم شناخته می‌شود.

پنجشنبه 9 شهریور 1402 ساعت 13:50

به‌گزارش باشگاه آلومینیوم، بسیاری از شرکت‌های بزرگ نظیر آلبا، اماراتز گلوبال، ودانتا، آماگ و ... ایمنی در تولید آلومینیوم اولیه را در اولویت کاری خود قرار داده‌اند:

  • شرکت اماراتز گلوبال آلومینیوم (EGA):

شرکت اماراتی اماراتز گلوبال یکی از بالاترین استانداردهای ایمنی را در فرآیند تولید دارد. شرکت اگا با هدف‌گذاری کاهش صدمات ناشی از تولید به صفر درصد تا پایان این دهه، یکی از ایمن‌ترین شرکت‌های تولیدکننده آلومینیوم اولیه محسوب می‌شود.

شرکت اگا اعلام نموده که هر چهار فاکتور ایمنی: به‌کارگیری تجهیزات کاملاً ایمن، مدیریت سیستم‌های ایمن، ایمنی نیروهای انسانی و ایمنی در تولید را، به مرور توسعه خواهد داد.

شرکت آلومینیومی اگا (امارتز گلوبال آلومینیوم)، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان فلز آلومینیوم در منطقه خلیج‌فارس محسوب می‌شود.

  • شرکت آلبا ALBA)):

شرکت آلومینیوم بحرین، بزرگترین شرکت تولیدکننده آلومینیوم اولیه خارج از چین است. این شرکت به‌تازگی طرح جدیدی را با عنوان " توقف، تفکر و عمل" به اجرا در آورده که زیرمجموعه طرح ایمنی این شرکت است.

در سال 2022 این شرکت به‌عنوان نخستین شرکت منطقه در اجرای 30 میلیون ساعت کار ایمن (بدون هیچ نوع آسیب) شناخته شد.

همچنین این شرکت در سال 2022، موفق به دریافت جایزه "سلامتی و ایمنی" کشورهای شورای همکاری خلیج‌فارس گردید.

  • شرکت بالکو (BALCO):

شرکت هندی بالکو زیرمجموعه ودانتا آلومینیوم، یکی از شرکت‌های صاحب‌نام در عرصه ایمنی است. این شرکت توانسته 3600 ساعت تولید بدون هیچگونه آسیب کاری را در برنامه کاری خود ثبت کند.

مدتی است که این شرکت از سیستم T-Pulse جهت تأمین امنیت کاری استفاده می‌کند. این سیستم قادر است خطر را در هر بخش از تولید شناسایی کرده و اطلاع‌رسانی نماید.

  • شرکت ودانتا آلومینیوم :(Vedanta)

ودانتا بزرگترین شرکت تولیدکننده آلومینیوم در هند است. براساس آخرین گزارش‌های ثبت‌شده، این شرکت هندی توانسته است میزان صدمات کاری خود را به کمتر از 1 درصد کاهش دهد. علاوه بر موارد ذکرشده، شرکت ودانتا توانسته است به مسائل زیست‌محیطی و امنیتی روستاهای جارسوگودا نیز رسیدگی کند. کاهش مرگ و میز ناشی از آب آلوده درنتیجه‌ی تأمین آب آشامیدنی تمیز از عملکردهای مثبت این شرکت محسوب می‌گردد.

  • شرکت قط‌آلوم :(Qatalum)

شرکت قطری قط‌آلوم با سابقه‌ترین شرکت تولیدکننده آلومینیوم همراه با مدیریت سلامت ایمنی، محیط زیست و امنیت جانی به‌شمار می‌رود.

تعداد بازدید : 1327

ثبت نظر

ارسال