Fa En جمعه 31 فروردین 1403 ساعت 5 و 32 دقیقه

تولید بیش از ۹۰ هزار تن شمش آلومینیوم در ایرالکو در ۶ ماه اول امسال

تولید بیش از ۹۰ هزار تن شمش آلومینیوم در ایرالکو در ۶ ماه اول امسال

باشگاه آلومینیوم: بزرگترین واحد تولید کننده آلومینیم کشور در اراک در ۶ ماه اول امسال بیش از ۹۰ هزار تن شمش تولید کرده است.

شنبه 24 شهریور 1397 ساعت 11:45

به گزارش باشگاه آلومینیوم به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ ایرالکو، بزرگترین واحد تولید کننده آلومینیوم کشور در اراک از ابتدای سال تاکنون بیش از ۹۰ هزار تن شمش راهی بازار‌های داخلی و خارجی کرد.

مجیدی مدیرعامل ایرالکو گفت: با وجود مشکلات در تامین مواد اولیه و فروش با نرخ ارز چهار هزار و ۲۰۰ تومان گفت: تولید در کارخانه کم نشده و تلاش برای افزایش ۸ درصدی تولید نسبت به پارسال ادامه دارد.

مجیدی با اشاره به اینکه ایرالکو بزرگترین تولید کننده در بین ۳ تولید کننده کشور است، افزود: پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال به تولید اسمی ۱۸۰ هزار تن شمش برسیم که نیمی از آن ۴۸ درصد نیاز کشور را تامین می‌کند.

وی اضافه کرد: بیش از ۱۱ هزار صنعت پایین دستی از این کارخانه مواد اولیه می‌خرند و شغل برای بیش از ۲۵ هزار نفر با این واحد‌ها ایجاد شده است.

افزایش 4برابری زمان استفاده از دیگ های کارخانه آلومینیوم اراک

مدیرعامل ایرالکو ادامه داد: با توجه به هزینه میلیونی خرید دیگ‌های تولیدی، صنعتگران این کارخانه توانستند با بهره وری و نظارت و کنترل ساعتی، زمان استفاده از دیگ‌های تولیدی که قلب کارخانه است را به بیش از ۴ هزار روز که ۴ برابر حالت عادی است برسانند که در میان تولیدکنندگان آلومینیوم کشور یک نوع رکورد‌شکنی است.

وی همچنین با اشاره به اشتغالزایی بالای این کارخانه، اشتغال کارخانه را ۴ هزار نفر عنوان کرد و از خلاقیت‌های صنعتی در این کارخانه خبر داد.

تعداد بازدید : 2669

ثبت نظر

ارسال