Fa En جمعه 28 اردیبهشت 1403 ساعت 6 و 48 دقیقه

همت والای کارگران زمینه ساز رشد تولید و تحقق شعار سال است

همت والای کارگران زمینه ساز رشد تولید و تحقق شعار سال است

باشگاه آلومینیوم: مدیر مجتمع شرکت آلومینای ایران گفت: در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به نام جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است، همت والای کارگران، زمینه ساز رشد تولید و تحقق شعار سال خواهد شد.

چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 ساعت 10:48

باشگاه آلومینیوم- محمدرضا حیدر در آیین تجلیل از کارگران نمونه شرکت آلومینای ایران که به مناسبت هفته کار و کارگر برگزار شد ضمن تقدیر از زحمات کارگران جهادگر و سخت کوش شرکت، افتخارات و پیشرفت های روز افزون شرکت آلومینای ایران، به عنوان یکی از بزرگترین صنایع استان را مرهون هم افزایی و تلاش بی شائبه کارکنان این شرکت عنوان کرد.

وی افزود: بی شک با تکیه بر همت بلند و اراده استوار شما همکاران محترم، امسال شاهد رشد و شکوفایی فزاینده این صنعت خواهیم بود.

مدیر مجتمع شرکت آلومینای ایران با بیان اینکه کارکنان شرکت آلومینای جاجرم شعار ما می‌توانیم را به‌خوبی شناخته و نهادینه کرده اند گفت: افتخار می کنیم که کارگران شرکت آلومینای ایران، به عنوان ارکان اصلی تولید، بازوان توانمند اقتصاد کشور و استان هستند.

مهندس حیدر ضمن عرض خداقوت به تمامی مدیران، کارشناسان، کارکنان و کارگران این مجموعه صنعتی، اظهار داشت: متخصصین ما، مجموعه‌ را به‌ نحوی مدیریت کرده‌اند که ضمن تولید محصولات استراتژیک در گرید جهانی، بسیاری از تجهیزات و قطعات موردنیازمان،  بومی سازی شود.

در پایان این مراسم، ۱۱۵ نفر از کارگران نمونه عرصه کار و تولید، مورد تقدیر قرار گرفتند.

منبع:‌ماین نیوز

تعداد بازدید : 338

ثبت نظر

ارسال