Fa En جمعه 10 فروردین 1403 ساعت 18 و 29 دقیقه

ارتقاء تکنولوژی احیاء تولید آلومینیوم اولیه در شرکت اینالوم

ارتقاء تكنولوژي احياء توليد آلومينيوم اوليه در شركت اينالوم

باشگاه آلومینیوم: شرکت اندونزیایی آساهان آلومینیوم ((Inalum اعلام نموده که در راستای افزایش ظرفیت تولید خود تصمیم دارد تکنولوژی ذوب در دیگ‌های احیاء شرکت را ارتقاء دهد.

چهارشنبه 1 اردیبهشت 1400 ساعت 12:25

به گزارش باشگاه آلومینیوم، قرار است اینالوم با کمک‌گرفتن از سه شرکت EPC ازجمله سامی (SAMI)، کاریا واسکیتا (PT Waskita Karya) و یونفکو (PT Unefeco) تکنولوژی تولید آلومینیوم اولیه را ارتقاء دهد.

مدیرعامل شرکت اینالوم اعلام نموده که مرحله اول ارتقاء تکنولوژی تولید شامل تولید با جریان 235 کیلوآمپر به‌جای 193 کیلوآمپر خواهد بود. این تغییرات در خط 1 تولید و در 170 دیگ صورت خواهد گرفت. به‌گفته‌ی مسئولین شرکت اینالوم، ارتقاء تولید در ابتدای امر، ظرفیت تولید را 25 هزار تن افزایش خواهد داد.

علاوه بر ارتقاء تکنولوژی ذوب، شرکت اینالوم پروژه‌های دیگری را دردست اجرا دارد. از آن جمله می‌توان به احداث واحد تصفیه آلومینا در ممپاوا (Mempawah) واقع در غرب کالیمانتان و برنامه تحقیقاتی راه‌اندازی واحد CPC اشاره نمود.

مدیرعامل شرکت سامی در رابطه با همکاری مشترک میان این شرکت و اینالوم اظهار داشت: "ما از همکاری و عقد قرارداد مشترک با شرکت اینالوم بسیار خرسندیم. با همکاری متقابل میان دو شرکت اینالوم و سامی، می‌توان به ارتقاء کیفی تکنولوژی تولید آلومینیوم اولیه در این شرکت دست یافت. ما معتقدیم که این سطح همکاری به‌زودی شرکت اینالوم را به‌سمت افزایش تولید سوق خواهد داد."

تعداد بازدید : 982

ثبت نظر

ارسال