Fa En شنبه 8 اردیبهشت 1403 ساعت 17 و 47 دقیقه

کلنگ‌زنی طرح خردایش بوکسیت مندون سرفاریاب

کلنگ‌زنی طرح خردایش بوکسیت مندون سرفاریاب

باشگاه آلومینیوم: با حضور مسئولان استانی، عملیات اجرایی طرح خردایش بوکسیت سرفاریاب شهرستان چرام آغاز شد.

سه شنبه 30 آبان 1402 ساعت 11:8

باشگاه آلومینیوم- مراسم کلنگ احداث طرح خردایش بوکسیت مندون سرفاریاب با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، مدیرعامل و معاون توسعه و بهره‌برداری معادن شرکت آلومینای ایران، سرپرست اداره کل صمت و مقامات استانی و شهرستانی برگزار شد.

سید احسان عسکری، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم بیان کرد: کهگیلویه و بویراحمد از پتانسیل‌های بسیاری برخوردار است و به همین جهت برنامه‌های خوبی را هماهنگ کرده و در حال اجرای آن‌‎ها هستیم.

امیرتیمور موسویان، سرپرست اداره‌ کل صمت استان کهگیلویه و بویراحمد نیز ضمن تشکر از مردم فهیم شهرستان چرام و حضور مسئولان‌ کشوری و استانی در این مراسم، عنوان کرد: این طرح با ظرفیت تولید سالیانه ۱۰۰ هزار تن و پیشبینی سرمایه‌گذاری ۳۰۰ میلیارد ریال با اشتغال ۱۵ نفر اجرایی می‌شود.

وی یکی از اهداف اصلی وزارت صمت را تحقق شعار سال مهار تورم و رشد تولید دانست و افزود: بالغ بر ۵۳۰ واحد صنعتی در سطح استان وجود دارد که اشتغال خوبی را ایجاد کرده‌اند و آنچه مدنظر وزارت صمت به عنوان رسالت قرار دارد، ایجاد و اشتغال مولد و پایدار و تکمیل زنجیره ارزش است.

موسویان بازدید از طرح‌های صنعتی و معدنی شهرستان‌های کهگیلویه و چرام را از دیگر برنامه‌های چند روز اخیر برشمرد و گفت: در دیدار با فعالان اقتصادی و مدیران شرکت‌ها، واحدهای تولید شن و ماسه، صنایع کانی غیرفلزی، آهک هیدراته چرام، فسفات کوه لار و زیرساخت‌های صنعتی موجود در شهرستان ها از نزدیک وضعیت تولید و اشتغال این واحدها بررسی و در راستای تسریع عملیات اجرایی طرح‌های نیمه‌تمام، تداوم تولید، تثبیت اشتغال و توسعه واحدهای موجود تبادل نظر و اتخاذ تصمیم شد.

منبع: ایسنا

تعداد بازدید : 811

ثبت نظر

ارسال