Fa En جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 7 و 14 دقیقه

کاهش ۱۷ درصدی مجتمع آلومینیوم المهدی در مرداد ماه نسبت به تیرماه و دلیل آن

کاهش ۱۷ درصدی مجتمع آلومینیوم المهدی در شهریور نسبت به تیرماه و دلیل آن

باشگاه آلومینیوم: عملکرد تولید واحدهای آلومینیوم سازی به تفکیک ماه در پنج ماهه اول سال 13۹۹ منتشر شد و در این گزارش کاهش تولید ۲۶۸۰ تنی آلومینیوم در مجتمع آلومینیوم المهدی در مرداد ۹۹ نسبت به تیرماه و به میزان ۱۷ درصد مشاهده می‌شود که روابط عمومی مجتمع آلومینیوم المهدی در این خصوص پاسخی ارائه نموده است که در ذیل می‌خوانیم:.

سه شنبه 15 مهر 1399 ساعت 19:37

به گزارش باشگاه آلومینیوم، به نقل از روابط عمومی مجتمع آلومینیوم المهدی؛ پیرو گزارش منتشر شده در خصوص کاهش تولید به میزان 2680 تن آلومینیوم در مرداد ماه 99 نسبت به تیرماه امسال ضمن تشکر از حسن توجه شما  به استحضار مخاطبان محترم می‌رساند با حضور مدیریت جدید در شرکت آلومینیوم المهدی و پس از برآورد خسارت های ناشی از عدم نظارت صحیح و مشکلات به وجود آمده در دوره خریدار قبلی، ساماندهی در بخش های مختلف این مجتمع عظیم صنعتی در دستور کار قرار گرفت.

مدیریت جدید با تامین مواد اولیه مورد نیاز برای بازسازی دیگ های خارج از مدار همزمان جهت خرید مواد اولیه برای تولید آلومینیوم اقدام نمود. فعالیت‌های صورت گرفته با تلاش صنتعگران پرتلاش و ولایتمدار در شرکت آلومینیوم المهدی موجب شد مرحله نخست راه اندازی ها به خوبی و در کمترین زمان ممکن انجام پذیرد و باعث افزایش تولید در این مجتمع عظیم صنعتی گردد.

 افزایش بیش از 2 برابری تولید در شش ماهه نخست سالجاری نسبت مدت مشابه سال گذشته و همچنین عرضه مستمر و شفاف در بورس کالا ثمره همین اقدامات و تلاش ها در شرکت آلومینیوم المهدی است.

 با شروع فاز دوم راه‌اندازی ها و علیرغم اینکه کلیه تمهیدات در نظر گرفته شده بود اما متاسفانه با شروع فصل تابستان و افزایش دمای هوا در جنوب کشور و درراستای همکاری با شرکت برق منطقه ای هرمزگان در مدت زمان پیک بار شبکه و رفع بحران کمبود برق در استان، طبق درخواست دیسپاچینگ برق منطقه ای هرمزگان؛ کاهش بار مصرفی به بخش تولید المهدی تحمیل شد که این کاهش برق باعث بروز مشکلات عدیده ای منجمله از دست دادن تولید به میزان حدود 2700 تن در مردادماه گردید. خوشبختانه در حال حاضر با رفع محدودیت‌های ذکر شده این شرکت با تلاش مضاعف کارکنان و برنامه‌ریزی صورت گرفته در حال راه‌اندازی سلول‌های احیا جدید و افزایش تولید است.

تعداد بازدید : 647

ثبت نظر

ارسال