Fa En شنبه 8 اردیبهشت 1403 ساعت 15 و 30 دقیقه

پیشنهاد بهره برداری طولانی مدت باشگاه آلومینیوم از استادیوم امام خمینی (ره)در ازای مشارکت در بهسازی

بازسازی ورزشگاه ۱۵ میلیارد اعتبار نیاز دارد

پیشنهاد بهره برداری طولانی مدت باشگاه آلومینیوم از استادیوم امام خمینی (ره)در ازای مشارکت در بهسازی

باشگاه آلومینیوم: در قبال هزینه‌کرد از سوی باشگاه آلومینیوم سازی برای بازسازی ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک، بهره برداری طولانی مدت از ورزشگاه به این باشگاه پیشنهاد داده شد.

دوشنبه 2 اسفند 1400 ساعت 11:59

به گزارش باشگاه آلومینیوم به نقل از دیار آفتاب، عابد حقدادی مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی اشاره به پیشنهاد ارائه شده به باشگاه ورزشی آلومینیوم سازی اراک جهت بهسازی ورزشگاه ۱۵هزار نفری امام خمینی(ره) اراک، گفت: با توجه به احتمال حضور تماشاچیان در ادامه فصل یا فصل آینده رقابت های لیگ برتر و محدودیت هایی که جهت بازسازی این استادیوم وجود دارد، پیشنهاد شد تا سقف ۵میلیارد تومان از سوی این اداره کل برای بازسازی قسمت هایی از ورزشگاه هزینه شود.

وی با اشاره به لزوم هزینه کرد ۱۰ الی ۱۵میلیارد تومان جهت بازسازی ورزشگاه، افزود: با توجه به اینکه اعتبار اداره کل ورزش و جوانان برای بازسازی ورزشگاه کافی نیست لذا پیشنهاد شد مابقی را باشگاه آلومینیوم سازی با استفاده از ماده ۲۷ قانون الحاق تنظیم مقررات مالی دولت و در قبال بهره برداری طولانی مدت از این ورزشگاه، هزینه کند. به معنای دیگر در قبال هزینه ای نه چندان زیاد از سوی این باشگاه برای بازسازی ورزشگاه، بهره برداری طولانی مدت از ورزشگاه به آلومینیوم سازان داده می شود.

حقدادی خاطرنشان کرد: امیدواریم این پیشنهاد مورد قبول باشگاه قرار بگیرد و همان اتفاقی که در فولادآرنای اهواز و ورزشگاه سپاهان اصفهان افتاد در اراک هم تکرار شود.

تعداد بازدید : 1004

ثبت نظر

ارسال