Fa En جمعه 10 فروردین 1403 ساعت 0 و 40 دقیقه

پروفیل‌ آلومینیوم شیاردار، شاهکار مهندسی برای ساخت فریم‌های سخت و پیچیده

پروفيل‌ آلومينيوم شياردار، شاهكار مهندسي براي ساخت فريم‌هاي سخت و پيچيده

یکشنبه 16 آذر 1399 ساعت 13:6

باشگاه آلومینیوم: پروفیل آلومینیوم شیاردار که با عناوین گوناگونی چون پروفیل مهندسی، پروفیل شیاردار صنعتی، پروفیل آلومینیوم مهندسی و ... در بازار شناخته می‌شود، گونه‌ای از پروفیل‌های آلومینیومی است که درواقع ابتکار آلمانی‌ها بوده و به‌‌همراه یراق‌آلاتِ مخصوصی که دارند امکان ساخت حتی فریم‌های سخت و پیچیده را به کاربرِ خود می‌دهند.

به‌گزارش باشگاه آلومینیوم به‌نقل از روابط عمومی شرکت وایمند تجارت شمال، هرچند استفاده از این مدل پروفیل‌ها مدت زیادی است در کشورهای خارجی مورد استفاده قرار می‌گیرد ولی می‌توان گفت مدت زیادی نیست که در ایران به‌صورت جدی شناخته شده است. به این دلیل که استفاده از آهن با جوشکاری انجام می‌شود و می‌توان با چند نقطه جوش پروفیل‌های آهن را به یکدیگر متصل کرد، هنوزهم بسیاری از افراد تمایل دارند که از آهن در ساخت فریم‌های خود استفاده کنند. اما استفاده از آلومینیوم دارای محاسن بسیاری است که در بسیاری از موارد اختلاف قیمتش با آهن را جبران می‌کند. ازجمله زیبایی و پایداری پوشش آنودایز آن که امروزه در رنگ‌های متنوع عرضه می‌شود، راحتی بسیار بالای آن در اتصال با چند پیچ و مهره، امکان باز و بستِ و یا تغییرات در نوعِ سازه و عدم نیاز به جوشکاری که نیازمند دستگاه جوش‌کاری است و فضای مخصوص و کارگاهی می‌طلبد و همچنین دقت بالای ابعادی آلومینیوم و عدم تاب و خمش درمقابل آهن.

معمولا پروفیل شیاردار به‌صورت متری و برش‌خورده به‌فروش می‌رسد و از همین رو می‌توان گفت که عملاً مشتریان به تجهیزات خاصی جز آچار و پیچ‌گوشتی نیاز نخواهند داشت. ساخت انواع فریم‌های صنعتی مانند کانوارها، میزهای کار و مونتاژ، شاسی دستگاه‌ها و همچنین فریم‌های غیرصنعتی مانند پرینترهای سه‌بعدی خانگی، دستگاه‌های CNC کوچک دسکتاپ، میزهای کار شخصی همگی از مواردی هستند که با این پروفیل‌ها می‌توان ساخت.

می‌توانید عکس یا نقشه ی آن فریمی که درنظر دارید را به فروشنده اعلام کنید و سپس از او بخواهید که آن‌را برایتان بسازد و یا به‌صورت پیش‌ساخته و بسته‌بندی‌شده برایتان ارسال کند و شما تنها از روی نقشه و با آچار آن اتصالات را برپا کنید.

از دیگر مزایای این پروفیل آلومینیومی می‌توان به امکان نصب پنل‌های چوبی و یا پلکسی در فضای داخلیِ و یا بیرونیِ فریم‌های ساخته‌شده اشاره کرد که با مهره‌های مخصوص آن امکان‌پذیر بوده و می‌تواند ترکیبی زیبا و البته محکم و منعطف میان آلومینیوم، آهن و چوب ایجاد کرد.

شرکت وایمند تجارت شمال که به‌صورت تخصصی روی تولید و عرضه‌ی پروفیل آلومینیوم شیاردار و یراق‌آلات آن کار می‌کند علاوه بر امکان فروش آنلاین محصولات خود در اینترنت امکان مشاوره‌ی آنلاین و همچنین تلفنی را به مشتریانی که قصد ساخت انواع فریم‌های صنعتی دارند را ارائه می‌دهد.

 

 

تعداد بازدید : 2873

ثبت نظر

ارسال